Θέλεις… θέλεις;;

Πείθω τώρα ή δεν πείθω;

Προσκλητήριο γάμου

Το προσκλητήριο μου έπεσε απ’ τα χέρια
όχι, δεν γίνεται, δεν είναι δυνατόν
Εσύ που μου έταζες τον ουρανό τ’ αστέρια
τώρα στο γάμο σου με θες να ‘μαι παρών

Μπρος στην εκκλησιά μια ακόμα μαχαιριά θέλεις να μου δώσεις
Μπρος στην εκκλησιά ακόμα μια φορά θες να με πληγώσεις
Μπρος στην εκκλησιά, μπρος στην εκκλησιά θες να με τελειώσεις
Το προσκλητήριο κοιτάζω και ένα δάκρυ
αργοκυλάει απ’ τα μάτια μου καυτό
Που πήγε θεέ μου η μεγάλη σου αγάπη
πως γίναν μίσος τα χιλιάδες σ’ αγαπώ

Μπρος στην εκκλησιά μια ακόμα μαχαιριά θέλεις να μου δώσεις
Μπρος στην εκκλησιά ακόμα μια φορά θες να με πληγώσεις
Μπρος στην εκκλησιά, μπρος στην εκκλησιά θες να με τελειώσεις

Υ.Γ. Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις Ευρύνοε. Eυχαριστώ για τη φιλική συμμετοχή σου 😉

Αζαλέα

Η Ιαπωνική αζαλέα είναι πολύ γνωστή για τα υπέροχα λουλούδια της. Χρειάζεται αρκετή φροντίδα , ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες .

Χ…..ε η φοράδα… στην κυριολεξία!

Στο πα και στο ξαναλέω… μη μου γράφεις γράμματα!

Εγώ δεν μασάω από απειλές!

Δες και αυτή την ανάρτηση για το προξενιό (Ουυπς… ξεπούλημα σου ήθελα να πω 😛 ) για να το προσθέσουν και αυτό οι δικηγόροι της χοντρής στη μηνυτήρια αναφορά σας! lol

A… και το δώρο για το γάμο σας, είναι η προβολή του τραγουδιού που έγραψες εσύ τους στίχους “Μου αρέσουν οι χοντρές

Άντε τυχερούλη και πάλι τζάμπα προβολή σου κάνουμε χα χα χα μπούχαχαχα

Το deal του “λεγάμενου” στο προξενιό!

Λέει ο πεθερός στον γαμπρό που παίρνει μεγάλη προίκα:
"Kαι το κορίτσι δίνω"

Γαμπρός: Θρεφτάρι, θρεφτάρι!!!

Του απαντά ο πεθερός": "Oύτε ο αέρας δεν την έχει αγγίξει"

Eκείνος απαντάει: "Έχει κι εκείνος γούστο"

χαχαχαχα

Τυχερέ γαμπρέ… αλλά δε στο λέω! lol

Υ.Γ. Ευρύνοε, με ενέπνευσες 😉

Πρόσκληση για TO… Bachelor Party!

Τι σας έχω… τι σας έχω!!!!!
Σε Α’ παγκόσμια αποκλειστική παρουσίαση σας αναρτώ την πρόσκληση για το Βachelor Party της Mrs Levis!
Τώρα θα μου πείτε – και με το δίκιο σας, άλλωστε – ποια είναι η κυρία Levis που προσκαλεί και τι στο καλό σας νοιάζει εσάς, αν κάνει πάρτυ ή που και πότε διοργανώνεται!
Έλα μου, όμως, που η εν λόγω κυρία είναι η τροφαντή ανηψιά του βαθύπλουτου Levis (αυτού που δημιούργησε τα blue jean, ντε!) και η οποία παντρεύεται τον Con, τον δικό μου! Μου στείλανε και πρόσκληση… μην τυχόν και έχανα το πανηγύρι! Τρομάρα του, μου άνοιξε και λίστα γάμου στον Κωτσόβολο!
Τι κάνουν οι άνθρωποι για τα λεφτά… τσ τσ τσ
Πουλάνε και τη ψυχή τους στο διάβολο, για τα «όμορφα» μάτια της Lora… Tώρα, μην εκφραστώ διαφορετικά, γιατί είμαι και κορίτσι από σπίτι με το πιάνο του και προσφάτως και τα γαλλικά του 😉
Τώρα εξηγείται γιατί τόσο καιρό έλειπε όλο σε επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό. Τι Δουβλίνο, τι Λονδίνο, τι Ουκρανία, τι Τουρκία… και γω η «κερατού» που δεν καταλάβαινε τι παιζόταν πίσω από την πλάτη της… έλεγα πως θα κάνω πάλι μόνη μου διακοπές… :((
Δεν είμαι σε θέση να σας πω ακόμη που θα γίνει το πάρτυ γιατί φοβάμαι πως λόγω των πολλών fan που έχω το μαγαζί θα γίνει χωματερή, αν σας πω το που και πότε…
Aς όψεται η τσαχπινιά της νύψης (ένα τσουβάλι με μετοχές στο Nasdaq stock market)!

Hair Salon Of The Future

Realizing that both existing and potential clients might appreciate a chat about a haircut before visiting their stylist, Plan B Salon in Cambridge, Massachusetts launched a new service offering 15-minute video consultations.

Prior to their appointment, customers can get an idea of what their options are or how receptive the stylist is to their requests, without wasting time on a journey to the salon. It also lets clients to weigh various possibilities before going in for a cut.

The consultations are set up over Skype. Customers request a date and time using a form on Plan B’s website, which asks for their Skype call-back name/number. The salon offers appointments all day on Mondays—a smart way to fill up those quieter days—but will book consultations on other days of the week if time is available. The service is free, and clients are charged from USD 50 for a cut, style and finish.

Costing only time, web-video consultations are a relatively easy way for hairdressers to add value to their customers’ experience. If you’re in the beauty business or any other service industry—this is something you could start offering next week.
.

Previous Older Entries