Έβλεπα τον κόσμο μέσα απ’ τα όνειρά μου και όποιος μου τα γκρέμιζε τον πλήγωνα…

Όλα μου τα αύριο και τα χτες στο τώρα θα τα κλείσω

Τι είναι ευτυχία για σας;

Χθες σας ρώτησα: Τι απολαμβάνετε περισσότερο σ’ αυτή τη ζωή;

Απάντηση δική σας δεν έλαβα… Να ανησυχήσω;;;

Άραγε, δεν με διαβάζετε ή δεν έχετε νιώσει απόλαυση στη ζωή σας, μέχρι σήμερα;;; χα χα
Υποθέτω, ότι περνάτε καλύτερα αν αντί να απαντάτε σε ερωτήσεις που σας θέτουν οι άλλοι, γιατί έτσι τους κατέβηκε, κάνετε ότι σας ευχαριστεί στην πράξη! 😉

Η δική μου απάντηση είναι πολύ απλή. Είναι όλα αυτά που απάντησα στην ερώτηση για την απόλαυση της ζωής, με μια μικρή – αλλά σημαντική προσθήκη.

Την πίστη μου σε μένα την ίδια και στη δύναμη που κρύβει η πίστη μας μας στο Θεό. Κινεί βουνά και μας ασπιδώνει στις δυσκολίες μας…

Αγάπης φως της γης ταξίδια, μαύρα παράξενα παιχνίδια

Θα ‘μαι πάντα δίπλα σου και στήριγμά σου,
ακροβατώντας μες στην αλήθεια και τη φαντασία σου…
και θα ονειρεύομαι ότι με ‘κανες πριγκίπισσά σου!

Άμπωτη…