Ας κάνουμε Δράση την Ανατροπή!

Τόσο καιρό έχω να γράψω για το κόμμα μας την ΑΝΑΤΡΟΠΗ. Μου έλειψε το μπίρι μπίρι και τα ωραία σας σχόλια. Πολύ πλάκα είχαμε με τον Πρόεδρο και το Υπουργικό μας συμβούλιο. Και δεν το λέω, γιατί έφτασε το high peak οι δείκτες επισκεψιμότητά μας, αλλά γιατί ήταν το αλατοπίπερο στο blogging!

Γιατί λοιπόν, να μην μεταφερθούμε λίγο στο κλίμα το κυβερνητικό – με εξαγγελίες και αποφάσεις – αλλά πιο ενεργά και συμμετοχικά, αυτή τη φορά;

Με αφορμή μια ανάρτηση που είδα τώρα στο troktiko, πήρα την πρωτοβουλία να σας κάνω μια πρόταση. Μάλλον, δεν είναι σωστό να μην έχω ενημερώσει τον Πρόεδρο πρώτα – ούτε καν τον Αντιπρόεδρο που τον έχω και πρόχειρο, αλλά έχω καλή πρόθεση και ελπίζω να κριθώ επιεικώς 😉

Λοιπόν, σας παραθέτω κάτι που έγραψε ένας αναγνώστης στο troktiko, το οποίο το έχω υπόψη μου πολύ καιρό, αλλά έχω αμελήσει να το εφαρμόσω. Ισχύει, γιατί το έχω ακούσει πως έχει εφαρμοστεί από αρκετούς και δεν υπάρχει θέμα να διωχθούμε, αφού θα γίνει συλλογικά και θα έχουμε και όλο το δίκιο με το μέρος μας. ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΤΑΒΑΝΤΖΙΛΙΚΙ ΤΗΣ ΕΡΤ. Άσε που προσωπικά δεν βλέπω ΕΡΤ, γιατί έχουμε βάλει NOVA και βλέπουμε από το πιάτο όλα τα δορυφορικά κανάλια!

15000 ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ της ΕΡΤ.
Δηλαδή, θα χάσουν από εμάς όλους 8*15000=120000 ευρώ το μήνα.

Η διαδικασία που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει για να ΜΗΝ πληρώνει την ΕΡΤ μέσω λογαριασμού της ΔΕΗ έχει να κάνει με την άρνηση αναγνώρισης χρέους.
Δηλαδή : εάν κάποιος σου χρεώνει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που εσύ δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις ( π.χ. τηλεοπτικό πρόγραμμα) μαζί με μια υπηρεσία που αποδέχεσαι και χρησιμοποιείς (π.χ. ηλεκτρικό ρεύμα) με ένα ενιαίο τιμολόγιο, λογαριασμό ή οτιδήποτε μπορείς να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να πληρώσεις ΜΟΝΟ το δεύτερο.

Σε περίπτωση που ο πιστωτής δεν δεχτεί την πληρωμή, πηγαίνεις στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ μόνο το ΠΟΣΟ της υπηρεσίας που αποδέχεσαι (ηλεκτρικό ρεύμα) και όχι το υπόλοιπο. Το ΤΠκΔ ενημερώνει τον πιστωτή για την κατάθεσή σας και αυτός δεν έχει πλέον δικαίωμα να απαιτεί αυτά τα χρήματα (οπότε και να σου κόψει το ηλεκτρικό ρεύμα). Το υπόλοιπο ποσό ΜΠΟΡΕΙ να το διεκδικήσει δικαστικά!

ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ «ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ» ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ. ΕΝΑ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ και ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ. ΚΟΦΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ…….
ΝΑ ΔΩ ΜΕΤΑ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΤΑΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΦΟΥΚΑΡΑ ΤΗΛΕΘΕΑΤΗ.

Τι λέτε Πρόεδρε; Το δοκιμάζουμε;

10 ακόμη Ανδρικά Πλεονεκτήματα με το στίγμα μου (Β’ μέρος)

Σας το είχα τάξει και πέρασε καιρός, αλλά κράτησα το λόγο μου! Ήρθε η ώρα για τα επόμενα 10 Ανδρικά Πλεονεκτήματα χωρίς πολλά σχόλια αυτή τη φορά, γιατί ζεσταίνομαι…και βαριέμαι να εκθειάζω τους άνδρες βραδιάτικα 😉

9. Μπορείς να αφήσεις το κρεβάτι άστρωτο – Εγώ το στρώνω μόνο όταν περιμένω κόσμο lol

10. Δεν χρειάζεται να σκουπίζεις το κάθισμα της τουαλέτας. – Επειδή το αμόρε μου…προσέχει δεν έχω τέτοιο θέμα και γω!

11. Μπορείς να κάνεις ντους, να ντυθείς και να είσαι έτοιμος σε 10 λεπτά. – Το κάνω και γω, γιατί άμα τα έχεις καλά με τον εαυτό σου δεν θέλεις 10 σοβαντίσματα για να ετοιμαστείς…

12. Όταν είσαι στο κρεβάτι δεν έχεις ποτέ δίπλα σου έναν τριχωτό πισινό. – Καλέ δεν παίζει τέτοιο σενάριο στη σημερινή εποχή. Η δερματολόγος μου έχει πήξει από πελάτες άνδρες που κάνουν αποτρίχωση

13. Μπορείς να είσαι 35 χρονών και να μην είσαι παντρεμένος. – Εγώ παντρεύτηκα στα 36 και είμαι γυναίκα με τα όλα μου… χα χα χα

14. Μπορείς να είσαι συνεπιβάτης χωρίς να έχεις το χέρι του οδηγού πάνω σου. – Γιατί καλέ; Παίζει πια κάτι τέτοιο σε μας τα σημερινά κορίτσια; Εγώ τον επεξεργάζομαι πότε πότε… 😉

15. Με λουλούδια κολακεύεις. – Λουλούδια είμαστε από μόνες μας!

16. Σκέφτεσαι το SEX μέχρι και 90% της ημέρας. – Εγώ δηλαδή που το σκέφτομαι… και στον ύπνο μου, δεν είμαι γυναίκα κανονική;

17. Η μαλακία είναι επιλογή. – Για μας είναι καμιά φορά και must με την λειψανδρία που υπάρχει!

18. Βγάζεις το πουκάμισό σου όταν κάνει ζέστη. – Ενώ όταν είσαι γυναίκα, το ανοίγεις και φαίνεται το “σουτιέν” που σε κάνει να φαίνεσαι ακόμη πιο σεξουάλα…

Αγγελική θα μου κάνεις αυτό το tattoo ;;

butterflybrapaint