Τι απολαμβάνετε περισσότερο σ’ αυτή τη ζωή;

Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην την απολαμβάνουμε! Η έννοια της απόλαυσης είναι βαθύτατα προσωπική και γι’ αυτό φαντάζομαι ότι θα έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον οι απαντήσεις μας.

Η μεγαλύτερη απόλαυσή μου σ’ αυτή τη ζωή είναι να κάνω έρωτας ακούγοντας την αγαπημένη μου μουσική και μετά ο καλός μου να φέρει στο κρεβάτι πρωϊνό, λέγοντάς μου πόσο όμορφη είμαι όταν ξυπνάω!! Το απόλυτο must για να φεύγουν οι ρυτίδες! lol

Άκουσον άκουσον… Στις διακοπές γινόμαστε καλοί

Στις διακοπές ο άνθρωπος ξεφεύγει από τον υπερπληθυσμό του αστικού κέντρου και η ανθρώπινη παρουσία ξαναγίνεται επιθυμητή. Ενώ, δηλαδή στις πόλεις σκοντάφτουμε διαρκώς σε ξένες μορφές και ο άνθρωπος καταντάει να νιώθει ανεπιθύμητος, στο χώρο όπου κάνουμε διακοπές ο “άλλος άνθρωπος” μας λείπει και τον αποζητούμε. Παράλληλα, η έλλειψη της βουής της πόλης μας κάνει πιο φυσιολογικούς.

Σε πείραμα που έγινε σε δύο αστικούς δρόμους, ο ένας με κίνηση και ο άλλος σχετικά ήσυχος, διαπιστώθηκε ότι οι περαστικοί ήταν πολύ λιγότερο πρόθυμοι να βοηθήσουν σe ώρα ανάγκης έναν συνάνθρωπό τους στο θορυβώδες σημείο. Σύμφωνα με πολλές μελέτες, η ηχορύπανση της πόλης διαταράσσει σε σημαντικό βαθμό τη συναισθηματική ισορροπία του ατόμου, το κάνει πιο ευερέθιστο, λιγότερο πρόθυμο να συνδράμει το διπλανό του, λιγότερο ανεκτικό και πιο απειλητικό!

Στις διακοπές μας όταν βρεθούμε σε ένα άλλο ήσυχο περιβάλλον, χαμογελάμε πιο εύκολα, λέμε την καλημέρα μας απλόχερα, ακόμα… και τον καλό μας τον ταϊζουμε στο στόμα και τον κάνουμε να απορεί… τι του σκαρώνουμε! Το έπαθε ο καλός το προηγούμενο Σάββατο, όταν με βρήκε αλλαγμένη και είπε «πάει κάτι έπαθε αυτή!». Την προηγούμενη μέρα ήμουν στην τσίτα και την επόμενη στην εξοχή ήμουν υπερβολικά καλή και περιποιητική μέχρι αηδίας! lol

Ξέρατε τι είναι το σύνδρομο Μπούκνερ;

Ο σύγχρονος εργαζόμενος χάνει τη φυσική διακύμανση του ηλιακού φωτός στη διάρκεια της ημέρας και γίνεται δέκτης του σταθερού φωτισμού, του τεχνητού. Είμαστε όμως πλασμένοι να ζούμε δεχόμενοι τις ημερήσιες διακυμάνσεις του φωτός.

Εάν χάνουμε 8 ώρες την ημέρα αυτή τη φυσική διακύμανση, θ’αρχίσουμε να παρουσιάζουμε το σύνδρομο “Μπούκνερ”, δηλαδή διαταραχές με συμπτώματα από κεφαλαλγίες μέχρι καί γαστρεντερικά προβλήματα!

Τώρα εξηγείται, γιατί αρκετά χρόνια πριν, όταν εργαζόμουν επί 11-14 ώρες τη μέρα – από τις 8.30 και μέχρι τα μεσάνυχτα κάποιες φορές – είχα πολύ συχνά ημικρανίες! Ευτυχώς, τώρα πια η καριέρα μου είναι σε τρίτη μοίρα… Έβαλα μυαλό και είδα την υγειά μου 🙂

Ποια είναι η πιο προχωρημένη σας πράξη;

Είδατε που μου πάει να είμαι ο προσωπικός σας εξομολόγος; Kαι δεν σας στοιχίζει τίποτα και δεν διαρκεί η συνεδρία!

Λοιπόν, η πιο προχωρημένη μου πράξη ήταν να μάθω να με αγαπάω και αρχίσω την μετάλλαξή μου. (Προς το καλύτερο, ευελπιστώ!)

Σας ακούω και σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.

Υ.Γ. Μην ξεχνάτε πως σε αυτήν την ετικέτα δεν θα κάνω ποτέ μα ποτέ σχόλιο, γιατί απλά είμαι μια από σας. Απαντώ πρώτη και απλά σέρνω το χορό 😉