Με μια σου ματιά – Πειρατικό – Φταις: Γιάννης Πλούταρχος (2011)


Ένα μουσικό ταξίδι που ξεκίνησε πριν 8 μήνες στην Ιταλία, έφτασε επιτέλους στον προορισμό τους. Το νέο cd του Γιάννη Πλούταρχου, περιέχει 5 νέα τραγούδια που τη μουσική τους υπογράφει ο Θάνος Γεωργουλάς, ενώ οι υπόλοιπες συνθέσεις είναι των: Massara/Carrisi, Farina/De Stefani, Maurizio Fabrizio, A.Paoletti, Little Big Horn/Springbock. Τους στίχους υπογράφουν οι: Minellono, Βασίλης Γιαννόπουλος, Μιχάλης Αβατάγγελος, Colombini, Pino Marino, Pallavincini, F.Berlincioni.

Mε μια σου ματιά – Γιάννης Πλούταρχος & Albano Carrisi (Felicita)

Με μια ματιά
σταματάς τα ρολόγια
τρένο τα λόγια
με μια σου ματιά

Σαν παιδάκι να τρέξει
πάλι να παίξει
ζητάει η καρδιά

Με ξεχνάει ο πόνος
χάνεται ο χρόνος
με μια σου ματιά
μια σου ματιά

Με μια ματιά
τα παλιά μου τα σβήνω
πίσω τ’ αφήνω
με μια σου ματιά

Οι πιο δύσκολες ώρες
φεύγουν σαν μπόρες
σκορπάνε μακριά

Κι η καρδιά μου ξεχνάει
ότι πονάει
με μια σου ματιά
με μια ματιά

Μ’ ένα σου βλέμμα αρχινά
κι η νύχτα κι η μέρα
κι ο κόσμος γυρνά

Απ’ την αρχή στο ξανά
με μια σου ματιά

Μέσα απ’ τα μάτια σου αυτά
γαλάζιος ο κόσμος μου γνέφει ξανά

Κάθε καϊμός μου περνά
με μια σου ματιά

Μέσα απ’ τα μάτια σου αυτά
γαλάζιος ο κόσμος μου γνέφει ξανά

Μ’ ένα σου βλέμμα αρχινά
κι η νύχτα κι η μέρα
κι ο κόσμος γυρνά

Μέσα απ’ τα μάτια σου αυτά
γαλάζιος ο κόσμος μου γνέφει ξανά

Μ’ ένα σου βλέμμα αρχινά
κι η νύχτα κι η μέρα
κι ο κόσμος γυρνά

Αν θέλετε να ακούσετε το νέο ακυκλοφόρητο τραγούδι του Γιάννη Πλούταρχου «Σε Θέλω» επισκεφθείτε αυτό το άρθρο μου.

1 σχόλιο (+add yours?)

  1. lena
    Φεβ. 01, 2011 @ 13:12:32

    ΤΕLEIA ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ!!!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

