Το Παλαιό Φάληρο μέσα από ένα βίντεο που έφτιαξα για τον τόπο μου


5 σχόλια (+add yours?)

  1. Αθανασία
    Οκτ. 12, 2010 @ 13:22:24

    Γειάσου καλή μου….ε,εχμ οφείλω να παρατηρήσω,ότι έχεις πολυυυ ωραία μουρίτσα…χααααααχααααχααααααχα!κάπως έτσι σε φανταζόμουν κ γώ με μιά περίεργη γλυκήτητα..όπως είσαι στη φωτό της αφίσας σου..σου έυχομαι να πάνε,όλα καλά κ να πάρεις όσους ψήφους χρειάζονται γιανά γινεις δημοτικός σύμβουλος?…καλή επιτυχία καλή μου….

    Απάντηση

  2. happyshelly
    Οκτ. 12, 2010 @ 17:43:37

    Γλυκιά μου Αθανασία, καλησπέρα!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια
    και για τις ευχές σου! Συγνώμη που άργησα
    να σου έρθω να παίξω μαζί σου το παιχνίδι.
    Αυτό τον καιρό πραγματικά δεν έχω χρόνο.
    Σε φιλώ!

    Απάντηση

  3. amazingvertigo
    Οκτ. 19, 2010 @ 00:58:10

    Καλή επιτυχία κι από εδώ!
    Δεν ξέρω τι άλλο να σου γράψω!
    Ο καιρός πλησιάζει…
    Αντε να δούμε!
    Φιλιά πολλά

    Απάντηση

  4. Νίκος
    Οκτ. 24, 2010 @ 23:39:16

    Κύριε Δήμαρχε του Παλαιού Φαλήρου και όλοι εσείς οι υποψήφιοι της παράταξής του κουνηθείτε επί τέλους!

    Με την από 14 Οκτωβρίου 2010 αίτησή μου (Α.Π. 28164) σας ζήτησα να φτιάξετε το πεζοδρόμιο μπροστά στο σπίτι μου και να κόψετε τις ρίζες του πεύκου που σχεδόν έχουν σπάσει το φρεάτιο και απειλούν τα ρολόγια νερού της Ε…ΥΔΑΠ. Γιατί δεν έρχεστε να κάνετε κάτι; Γιατί δεν τηλεφωνάτε να πείτε πότε θα έρθετε;

    Τι περιμένετε; Να γίνουν πρώτα οι εκλογές;

    Απάντηση

    • happyshelly
      Νοέ. 29, 2010 @ 19:09:07

      Νίκο, καλησπέρα.
      Τώρα είδα τα σχόλια που μου έχουν αφήσει από τα μέσα Οκτωβρίου, λόγω κάποιου προβλήματός μου.
      Αν συνεχίσεις να έχεις θέμα με το πρόβλημα σου, καλό θα ήταν να το αναφέρεις στο Δήμο πως αναμένεις μια απάντηση ακόμη, αν και υποθέτω θα έχεις ήδη ενεργήσει έτσι. Μακάρι να έχει λυθεί το ζήτημα. Το εύχομαι. Αλλιώς θα σου πρότεινα να κάνεις μια επίσκεψη στην αρμόδια υπηρεσία. Να είσαι καλά.

      Απάντηση

Σχολιάστε

