Τα σαλιαρίσματα μια γάτας κι ενός σκύλου on camera!


http://www.star.gr/index.php?ID=hot_of_the_day&Rec_ID=45968

Σ’ αυτή τη ζωή τίποτα δεν πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο…

Μπορεί να λέμε τρώγονται σαν το σκύλο με τη γάτα και μετά να βλέπουμε να κάνουν νάζια μεταξύ τους η σκύλος με τη γάτα. Όλα είναι σχετικά!

27 σχόλια (+add yours?)

  1. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 15:41:16

    «Σ’ αυτή τη ζωή τίποτα δεν πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο»

    «Τα πάντα ρει» που έλεγε κι ο φίλος ο Ηράκλειτος.

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 15:45:44

      Αν δεν φοβόμουν μην τυχόν θεωρηθεί «λάδωμα» θα σου πρόσφερα το βραβείου του πιο καλοπροαίρετου και ένθερμου σχολιαστή των blogs μου, ever!

      Απάντηση

  2. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 15:51:18

    Και νάταν μόνον αυτά καλά θάταν.

    Άντε, τώρα, να διαβάζω και τα προηγούμενα των παλιών αναρτήσεων.

    Να λύνω καμιά δεκαριά διαφορικές εξισώσεις πιο εύκολο και λιγότερο χρονοβόρο θάταν!

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 16:03:10

      Δεν υπάρχεις!! χα χα
      Να μην το κάνουμε θέμα τώρα, αλλά η αλήθεια είναι ότι διάλεξες και συ blogger που οι αναρτήσεις της στα 2 blogs της μόνο, έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις 1.500!
      Ελπίζω να μην μου κάνεις μεγαλύτερη χρέωση, ε; 😆

      Απάντηση

  3. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 16:20:52

    Πλάκα, πλάκα δεν νομίζω bloggers να έχουν ανταλλάξει περισσότερα σχόλια στο διαδίκτυο από ότι εμείς εδώ και μάλιστα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα!

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 16:27:08

      χα χα χα
      Φτου να μην μας αφασκάνουμε!
      Είμαι και πολυλογού… τι να κάνουμε;
      Ευτυχώς που δεν υπάρχει σχολιόσημο,
      γιατί θα την είχαμε κάνει την τύχη μας τώρα!

      Απάντηση

  4. happyshelly
    May 24, 2010 @ 16:28:03

    …αβασκάνουμε …τα γράφω και γρήγορα τρομάρα μου!!

    Απάντηση

  5. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 16:32:07

    Πολυλογού! Λέγε λέγε βγάζεις τα ελαττώματα. Στο βιογράφο σου μιλάς μην το ξεχνάς αυτό. χα..χ.α..

    Απάντηση

  6. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 16:40:38

    Βρε Matriga

    Με έχεις ματριγκάρει (= ιντριγκάρει) πολύ!!! Δυό μέρες τώρα και όλο με το laptop στο χέρι τριγυρνάω για να δω το επόμενο σχόλιο.
    Έτσι που το πάμε, ποτέ δεν θα σου γράψω το πορτραίτο.

    Ας κάνουμε μια ανακωχή δυο-τρεις μέρες, να προλάβω να κοιτάξω τις 1.500 σελίδες! (τουλάχιστον μερικές από αυτές) και να ρίξω και μια ματιά στις επιχειρήσεις μου. Τα πλοία μου θα φουντάρουν και εγώ θα σου στέλνω σχόλια!!!!!!!

    Απάντηση

  7. happyshelly
    May 24, 2010 @ 16:43:21

    χα χα χα χα χα χα αχχα χα χα αχ αχα αααα

    Δεν θα το ξανακάνω! Το υπόσχομαι!
    Για να δεις τι καλή που θα είμαι, σε διευκολύνω
    κιόλας δίνοντας σου, άλλα 10 μειονεκτήματά μου!

    https://happyshelly.wordpress.com/2009/03/16/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B7-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B1-10-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AE%CE%BC/

    Απάντηση

  8. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 16:51:13

    Πω.. πω.. καταιγισμός μειονεκτημάτων! Καλά … πλεονέκτημα δεν έχεις κανένα?

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 17:04:02

      Συ είπας…
      Πάντως, αν ανακαλύψει κάποιο εσύ,
      μετά χαράς να το βάλεις στην ανάρτηση!
      Αυτός που βρίσκει κάτι, αμοίβεται πάντα.
      Θα πάρεις και bonus!🙂

      Απάντηση

  9. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 16:52:55

    Καλά αυτό το δεύτερο για μένα τόγραφες?

    «Φωτιά στο κόρφο, όποιου μου έταξε κάτι και δεν το έκανε! Δεν λένε μην τάξεις του τρελού και του μικρού; E, σ’ αυτήν την κατηγορία είμαι και γω! Μικρή (…και δε θέλω ου) και αλλοπαρμένη, δεν είμαι και γω; lol Γίνομαι στενός κορσές, σ’ όποιον δεν κρατήσει την υπόσχεσή που μου έδωσε.»

    Απάντηση

  10. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 17:09:51

    Τα σαλιαρίσματα μια γάτας κι ενός σκύλου on camera!

    Καλά σκέφτομαι αυτόν που θα ανοίξει τα σχόλια περιμένοντας να δει ζωοφιλική συζήτηση τι θα πάθει?

    Τουλάχιστον θα σκεφτεί να αλλάξει τον τίτλο

    «Τα …μιας … και ενός … on blog»

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 17:16:02

      Ε!! Έχω ξεραθεί στα γέλια!
      Ο τίτλος είναι προκάλυμμα καπνού…
      για να μην καρφωνόμαστε😉

      Από την άλλη, το τι λέει ο κόσμος για το δικό μας chat
      δεν το υπολογίζω. Ας κοιτάξει ο καθένας τα δικά του!

      Απάντηση

  11. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 17:25:05

    Πάντως είσαι απίθανη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Λοιπόν, εδώ, κλείνω το laptop γιατί από ότι φαίνεται….

    Όταν ξαναμπώ δεν θα αφήσω σχόλια, θα μπω μόνον για bloggo-μελέτη.

    Μη μου γράψεις τίποτα άλλο γιατί …. δεν θα δεις πορτραίτο στον αιώνα τον άπαντα!!!!!!!

    Δυστυχώς, έχω φάει κόλλημα εδώ και πρέπει να το παραδεχτώ.

    Απάντηση

  12. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 20:40:53

    Matriga

    Έχω πάρει αξίνες και κασμάδες και σκάβω στο blogs σου
    στην ετικέτα «προσωπικά». Μαζεύω ότι καλύτερο έχεις γράψει.

    Δύο ερωτήσεις:

    – Ξεκίνησες τον Οκτώβριο 2008? ή νωρίτερα

    – Μένεις Αθήνα?

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 22:31:04

      Ναι. Τον Οκτώβριο του 2008 ξεκίνησα και έφτιαξα το Shell-Land και μένω στην Αθήνα.

      Σου έρχεται πιο εύκολο να ψάχνεις τα Προσωπικά από εδώ, παρά στο Shell-Land; Δεν θυμάμαι ακριβώς πότε μετέφερα όλες τις αναρτήσεις του Shell-Land εδώ – κατά λάθος!… αφού ψαχνόμουν στο wordpress- οπότε πιο πολλά προσωπικά του 2010 θα βρεις εκεί.
      Φρέσκο πράγμα! χα χα

      Απάντηση

  13. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 22:44:24

    Έχω, σχεδόν, ολοκληρώσει το προσχέδιο του λεκτικού μέρους. Μου μένουν εικόνες και άσμα. (Άμα βάλω κάτι στο μυαλό μου τα παρατάω όλα και ασχολούμαι με αυτό μονομανιακά)

    Βέβαια έχουμε μερικές μέρες μπροστά μας.

    Θέλεις να το δεις?

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 22:53:47

      Θα προτιμούσα να είναι έκπληξη για μένα!
      Δεν περίμενα ότι θα το έπαιρνες τόσο σοβαρά.
      Με τιμάς και μόνο που το πρότεινες, πόσο μάλλον
      που αφιέρωσες τόσο χρόνο μέχρι τώρα.
      Ευχαριστώ πολύ🙂

      Απάντηση

  14. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 23:16:46

    Ναι, ωραία η έκπληξη αλλά μην σου πέσει «βαρύ».

    Πιστεύω ότι έχω πολύ καλόβουλο χιούμορ. Καμιά φορά όμως ίσως ο άλλος νοιώσει άσχημα. Σε ξέρω μόνο λίγες μέρες (αν και όπως ήρθαν τα πράγματα ισοδυναμούν με μήνες!)

    Να στο στείλω καλύτερα με το mail? Έτσι κι αλλιώς δεν θάναι το τελικό. Για να πάρεις μια ιδέα. Εκπλήξεις θα έχει. Δεν χρειάζεται να είναι και δυσάρεστες.

    Απάντηση

  15. happyshelly
    May 24, 2010 @ 23:22:59

    Eπιμένω πως δεν θα το ήθελα σε παρακαλώ πολύ.
    Αρκεί να μην έχει ειρωνεία. Όλα τα άλλα θα τα χαρώ!

    Δεν ξέρω αν είδες πως κατά καιρούς είχα κάνει και γω κάποια αφιερώματα-παρουσιάσεις σε bloggers που δεν γνώριζα.
    Μάλιστα, δεν σου κρύβω πως όταν διάβασα για την σχολή bloggers, το μυαλό μου πήγε στην κυβέρνηση των bloggers που είχα συστήσει με όλο το υπουργικό συμβούλιο, την ίδρυση του κόμματος ΑΝΑΤΡΟΠΗ, διαφημιστικά teasers, logo
    κλπ. Άλλωστε, αυτό το έκανα και στην επαγγελματική καριέρα μου κατά καιρούς, οπότε μου ήταν γνώριμο το παιχνίδι😉

    Απάντηση

  16. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 23:27:27

    Βρε ειρωνεία δεν θα έχει.
    Πάνω κάτω έχεις πάρει χαμπάρι τον χαρακτήρα μου. Αλλά τι να πω. Πολλή εμπιστοσύνη μου έχεις.
    (Όχι βέβαια ότι δεν την αξίζω χα..χ.α..)

    Απάντηση

  17. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 23:38:44

    Matriga

    Θα πάω για ύπνο. Περιηγήθηκα εκατοντάδες αναρτήσεις σου. Στο shellLand φυσικά. Πες μου, καλό βράδυ. Θα τα πούμε αύριο.

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 23:42:55

      Καλό σου βράδυ!🙂

      Απάντηση

    • happyshelly
      May 26, 2010 @ 01:20:34

      IonnKorr,

      Διάβασα το αφιέρωμα σου και δεν έχω παρά να σ’ ευχαριστήσω και να πάω αύριο στην τράπεζα για το έμβασμα! χα χα

      Να είσαι πάντα καλά και να παραμείνεις όπως τώρα. Καλοπροαίρετος και gentleman. Αν συνεχίσω το «ξεσκόνισμα», λες να γλυτώσω 1-2 δις, ή δεν έχω ελπίδες ;😆

      Καλό σου βράδυ και πολλά κοχυλένια φιλιά!

      Απάντηση

Σχολιάστε

