Belinda Feat. Pitbull – Egoista


38 σχόλια (+add yours?)

  1. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 11:24:02

    Νέα ανάρτηση κι εδώ. Δεν προλαβαίνεσαι!

    Το Egoista πολύ ωραίο.

    Απάντηση

  2. happyshelly
    May 23, 2010 @ 11:30:37

    χα χα χα
    Που να δεις τι γινόταν όταν είχα 7 blogs!

    Απάντηση

  3. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 11:42:40

    7 blogs!!!!!

    Είσαι απίστευτη.

    Απάντηση

  4. happyshelly
    May 23, 2010 @ 11:52:25

    χα χα χα χα
    Tα παρακάτω είναι… αλλά πλέον είναι ανενεργά😉

    http://enasourgelo.blogspot.com/

    http://miapalaviara.blogspot.com/

    http://aloparmeni.blogspot.com/

    http://miasourloulou.blogspot.com/

    http://shell-land.blogspot.com/

    Απάντηση

  5. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 11:59:03

    sourgelo, palaviara, aloparmeni, sourloulou !!!!!

    Τι αυτομαστίγωση!!!!

    Άμα στα έλεγαν σε καυγά θα τάπαιρνες κρανίο πλευρά!!!

    Απάντηση

  6. happyshelly
    May 23, 2010 @ 12:12:17

    Μα αυτό που έκανα ήταν ψυχοθεραπεία! χα χα

    Δυστυχώς, μου τα έλεγαν… και εγώ έφτιαχνα blogs για να τα υποστηρίξω. Όμως, δεν φαντάζεσαι πόσο καλό μου έκανε.
    Ο αυτοσαρκασμός σε όλο του το μεγαλείο😉

    Τώρα που τα βρήκα με μένα, έμεινα σ’ αυτά τα δύο. Έτσι για την ιστορία στα έστειλα. Ελπίζω να μην σε σοκάρισα! χι χι

    Απάντηση

  7. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 12:40:59

    Ο αυτοσαρκασμός πρέπει να αποτελεί βασικό στοιχείο συμπεριφοράς για τον καθένα. Δεν μπορείς να κάνεις χιούμορ με τους άλλους και τον εαυτό σου να τον αφήνεις απέξω!

    Αλλά εσύ ξεπέρασες κάθε όριο, βρε παιδί μου!

    Να με σοκάρεις, όχι βέβαια. Αντίθετα το εκτίμησα. Έχω κουραστεί να βλέπω γύρω μου ατσαλάκωτους χαρτογιακάδες και κυρίες περιωπής.
    Υ.Γ. Και γενικά δεν πάω με τίποτα τους αγέλαστους, σκυθρωπούς, σοβαροφανείς ανθρώπους.

    Απάντηση

  8. happyshelly
    May 23, 2010 @ 13:03:08

    Ξέρεις ίσως να έπαιξε ρόλο που νόμισα ότι πεθαίνω…
    Δόξα τω Θεώ έχει ακόμα λάδι στο καντήλι μου και ήταν
    λάθος γιατρών. Φυσικά για μένα ήταν ευλογία!

    Πάντα έμαθα να χαμογελώ και αυτή ήταν η άμυνά μου.
    Αν δεις στο Shell-Land είχα ξεγυμνωθεί και έκανα αναρτήσεις
    με τα ελαττώματα μου. Δημόσια εξομολόγηση.
    Τύφλα να έχουν οι ψυχοθεραπευτές! χα χα

    Απάντηση

  9. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 13:18:38

    Πολλές φορές, στην ζωή μου, συνάντησα τον θάνατο (όχι, όμως, από αρρώστεια) και «τα είδα όλα». Σωστά τότε ωριμάζει κανείς.

    «Πάντα έμαθα να χαμογελώ και αυτή ήταν η άμυνά μου.»
    Το έκανα απλά copy γιατί το λέω και το εφαρμόζω κάθε μέρα.

    Αντίθετα, σπάνια, έως ποτέ, δεν έχω ανοίξει διάπλατα τον εαυτό μου σε άλλους και μάλιστα δημόσια.

    Για να το κάνεις θα είχες ισχυρούς λόγους.

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 23, 2010 @ 13:29:14

      Αφού τον αντίκρυσες και συ… καταλαβαίνεις!

      Πολλοί ισχυρούς λόγους! Δεν ήμουν ανοιχτός άνθρωπος ποτέ μου. Αντίθετα υπήρξα εξαιρετικά κρυψίνους.
      Για να πάρεις μια μικρή ιδέα τις είδους σκέψεις αναρτούσα,
      δεν εδώ. Δεν σου βάζω αυτές που ήταν με απαρίθμηση των ελαττωμάτων μου, γιατί δεν θα ξαναέρθεις εδώ! χα χα

      http://shell-land.blogspot.com/2009/03/blog-post_3502.html

      Απάντηση

  10. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 13:58:15

    Ναι έριξα μια σύντομη ματιά στις αναρτήσεις «Προσωπικά»

    Δεν είδα κάτι κακό. Είδα όμως πολλή έμπνευση και πολλές μαγικές εικόνες.

    Κράτησα και ένα κομμάτι από την ανάρτηση που μου πρότεινες:

    Υπήρξα και πολύ ελεγκτική και δυστυχώς έχω ακόμα πολλά κατάλοιπα του παρελθόντος μου. Έκανα αυτοέλεγχο σε μέγιστο βαθμό, έλεγχο των άλλων, έλεγχο του περιβάλλοντος, έλεγχο του μέλλοντος και του παρελθόντος, έλεγχο προσωπικοτήτων & καταστάσεων, έλεγχο πιθανοτήτων και βάσεων για το μέλλον.

    Απάντηση

  11. happyshelly
    May 23, 2010 @ 14:04:07

    Ο Θεός να σε φυλάει από αυτούς που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα!! Τέτοια ήμουν και προσπαθώ να διορθωθώ…

    Απάντηση

  12. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 14:55:46

    Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι πόσα πολλά μπορεί να μάθει κανείς για έναν άνθρωπο (blogger, βέβαια) κάνοντας μια απλή περιήγηση στις αναρτήσεις του. Ειδικά άμα ξέρει να διαβάζει «κάτω από τις λέξεις».

    Πράγματα που δεν θα μπορούσε να τα μάθει, ποτέ, απλά κουβεντιάζοντας μαζί του.

    Θα μπορούσα να κάνω μια επόμενη ανάρτηση με τον τίτλο:

    «Όταν ο IonnKorr γνώρισε την MaTriga!»

    Υ.Γ. Μη φοβάσαι δεν πρόκειται να κάνω κάτι τέτοιο. Δεν είμαι τόσο παρορμητικός! χα..χα..

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 23, 2010 @ 17:21:59

      χα χα χα

      Τι να φοβηθώ; Kατά τα ψέματα δεν υπάρχει κανένας να φοβηθώ, εκτός από τον ίδιο τον εαυτό μου και τον Θεό!

      Μου αρέσουν εκείνοι που έχουν χιούμορ και το θεωρώ βασικό προσόν για να γίνει κάποιος φίλος μου.

      Υ.Γ. Γιατί δεν την κάνεις χωρίς επώνυμο; Θα έχει πολύ πλάκα να δω σχόλια για την «αφεντιά» μου και να με επικρίνω κιόλας!😆

      Απάντηση

  13. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 17:36:53

    Πλάκα θα είχε να την κάνω.
    Απλά φοβάμαι τα «πικρόχολα» σχόλια που, μάλλον, θα επακολουθήσουν.

    Απάντηση

  14. happyshelly
    May 23, 2010 @ 17:41:04

    Ανυπομονώ!!
    Θα σκάσω στα γέλια🙄

    Απάντηση

  15. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 17:50:08

    Μαρία

    Αν ο κόσμος ήταν καλοπροαίρετος όπως εγώ ή αθώος και καλόψυχος όπως εσύ δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.

    Αλλά, δυστυχώς, θα δεις μπηχτές και κακοπροαίρετη κριτική απο κει που δεν το περιμένεις.

    Τέλος πάντων, βλέπουμε.

    Τι εικόνα προτείνεις να βάλουμε?

    (Αν και μου ήρθε κάτι στο μυαλό)

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 23, 2010 @ 17:53:57

      Ευχαριστώ που με συμπέρανες πως είμαι καλοπροαίρετη και γω! Όσο για τον κόσμο, δεν με αφορά η γνώμη των άλλων, παρά μόνο εκείνουν που με ενδιαφέρουν και αυτοί να είσαι σίγουρος ότι δεν περιμένουν κριτικές για να με χαρακτηρίσουν.

      Άλλωστε είπαμε… Θα γελάσουμε, αλλά θα είναι ανώνυμο😉
      Σου έχω εμπιστοσύνη να επιλέξεις εσύ το πότε, εάν και πως θα γίνει η σχετική ανάρτηση. Είμαι και πολύ περίεργη… αν δεν το διάβασες! χα χα

      Απάντηση

  16. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 17:58:21

    Ότι είσαι περίεργη είναι γεγονός. Και πολύ παρορμητική.

    Αυτό το ανώνυμο που λες τι εννοείς?

    Ο τίτλος θα είναι αυτός: «Όταν ο IonnKorr γνώρισε την MaTriga!”.
    Όποιος, όμως, ψάξει λίγο στο Google βρίσκει το επώνυμό σου.

    Απάντηση

  17. happyshelly
    May 23, 2010 @ 18:05:28

    Μα αυτό σημαίνει ότι θα είναι επώνυμη η ανάρτηση!😆
    Eγώ έλεγα να αφήνεις να το καταλάβουν χωρίς να υπάρχει το όνομα. Να με φωτογραφίζεις, χωρίς να με «διαφημίζεις»😉

    Aλλιώς, θα είναι αφιέρωμα φωτογραφικό και θα σου ζητήσουν και αγγελιόσημο! χα χα

    Απάντηση

  18. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 18:07:27

    Με ποιόν τίτλο?

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 23, 2010 @ 18:11:34

      Ε, αυτό το αποφασίζει ο συντάκτης!
      Μην ανησυχείς και δεν θα σου ζητήσω το λόγο. Ότι συμπέρασμα έβγαλες, αν τελικά κατάφερες να βρεις άκρη. Μόνο να μην έχεις παραπομπή σε μένα ή κάποια επώνυμη αναφορά, γιατί κατά καιρούς έχω ακούσει ότι διαφημίζομαι!

      Σ’ ευχαριστώ έτσι και αλλιώς… Γίνει δε γίνει για το χρόνο που αφιέρωσες στην έρευνα σου!🙂

      Απάντηση

  19. IonnKorr
    May 23, 2010 @ 18:14:35

    Καλά θα το σκεφτώ πως μπορεί να γίνει.

    Απάντηση

  20. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 12:18:44

    Σκέφτηκα κάτι τέτοιο. Κοίταξε αυτό που έκανα μόλις τώρα για την Ηώ. Τι λές?

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 12:34:57

      Είσαι εσύ ένας!!! Μα τι ένας!
      Τώρα που έβαλες το όνομά μου στη λίστα,
      δεν έχω παρά να στα σκάσω για το ιδιωτικό νησί… χα χα

      Πολύ καλό μου φαίνεται.
      Όμορφη παρουσίαση και έξυπνη ιδέα.
      Πάω να βρω τα χρήματα, τώρα😉

      Απάντηση

  21. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 12:39:39

    Νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Αλλιώς θα έπρεπε να έχει τον χαρακτήρα του σταυρόλεξου. Του τύπου:
    «Ποιά είναι αυτή blogger?»
    Κάπου θα φαινόταν παράταιρο. Σωστά?

    Απάντηση

  22. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 12:51:45

    Ωραία πάω, τώρα, να κάνω την Γυμναστική της μέρας και μετά να πέσω με τα μούτρα στην μελέτη της ανίχνευσης του χαρακτήρα σου και το ξεδίπλωμα της προσωπικότητάς σου!!

    Απάντηση

  23. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 15:36:52

    Όχι για να δεις τι θα τραβήξω εγώ για χάρη σου!

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 15:44:03

      Τραβάτε με κι ας κλαίω σε βρίσκω, βιογράφε μας…
      Αλλά ας μην το κάνουμε θέμα! χα χα
      Όχι τίποτις άλλο, αλλά με βλέπω να με βάζεις σαν την Ταυγέτη στο αφιέρωμα😉

      Απάντηση

  24. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 16:26:42

    Ποιά Ταΰγέτη? Την Μπασούρη την ηθοποιό εννοείς? Μη μου βάζεις ιδέες. χα..χα..

    Απάντηση

    • happyshelly
      May 24, 2010 @ 16:34:19

      Ωχ, συμφορά μου… Αυτήν εννοούσα!
      Τελευταία φοριέται πολύ η σάτυρα από Ελληνικές ταινίες… Μόνο που προτιμώ το χιούμορ από την καυστική ειρωνεία. Αυτή την απευχθάνομαι, γιατί ποτέ δεν είναι καλοπροαίρετη.

      Μόνο, πρόσεξε σε παρακαλώ πολύ, μην τα μπερδέψεις και στο τέλος και δεν πληρωθείς κανονικά! χα χα χα χα

      Απάντηση

  25. IonnKorr
    May 24, 2010 @ 16:48:43

    χα..χα..

    Θα δεις. Θα δεις. Θα δεις…….

    Απάντηση

  26. Angel
    May 25, 2010 @ 15:36:26

    Καλησπέραααα
    Ενημερώστε με και μένα να μπω να γελάσω ναι;;;;
    Οσο για τα ταττοο φιλενάδα
    είναι αληθινά κ είναι πολύ όμορφα!
    Ειδικά τα φτερά!Οσο για το μπράτσο…
    χμ…στην είπα τη γνώμη μου!
    Σμουατς

    Απάντηση

  27. happyshelly
    May 25, 2010 @ 16:36:20

    Καλά θα έχει απίστευτο γέλιο!
    Αν κρίνω δε από το πρώτο αφιέρωμα
    που έκανε το Ionn θα παίξει τρελή φάση.
    Αναμένεται το επόμενο να αφορά εμένα
    και αργότερα θα ακουληθήσει και της Ελένης.
    Δεν έχεις παρά να κάνεις κομπόδεμα για να δεις
    και το δικό σου😉
    Εγώ τι κρίση τι ξεκρίση θα τα δώσω γιατί τα αξίζει
    τα χρήματα για το αφιέρωμα του ο Ionn.
    Έχει απίστευτο χιούμορ!
    Θα σου στείλω ενημέρωση, όταν τρέξει, φιλενάδα.

    Όσο για το tattoo στην πλάτη,
    νομίζω ότι άξιζε πολύ!
    Όταν είδα το κλιπ, σε σκέφτηκα με την μία.

    Φιλιά!🙂

    Απάντηση

Σχολιάστε

