Επειδή… γι’ αυτό σ’ αγαπώ


Επειδή, σήμερα είναι η γιορτή του Αγίου Γεωργίου…

Επειδή, σήμερα είναι Παρασκευή και υπάρχει μια “συλλεκτική” μουσική παράσταση έτεχνου και λαϊκού τραγουδιού στα Εννέα Όγδοα, μια από τις παλαιότερες σκηνές της Αθήνας…

Επειδή, μετά από 10 χρόνια, ο Γιώργος Σαρρής συναντάει τον Δημήτρη Ζμπέκο, σε μία μετά Ζιγκ-Ζαγκ συνεργασία, που ξεκίνησε στα 9/8, από τις 9 Απριλίου και λαμβάνει μέρος κάθε Παρασκευή και Σάββατο, για λίγες παραστάσεις…

Επειδή, από απόψε στην παράσταση θα υπάρχει και ένα καταπληκτικό στιγμιότυπο με τον αγαπημένο – επίσης εορταζόμενο – Γιώργο Νινιό, ως guest star

Επειδή, σήμερα γιορτάζει ο Γιώργος Σαρρής…


Χρόνια Πολλά Γιώργο Σαρρή


και Γιώργο Νινιό!

Kαι επειδή η ζωή μικρή…

Γιατί να χάνουμε τέτοιες όμορφες στιγμές;

Άλλωστε, τέτοιες στιγμές είναι που μας κάνουν να λέμε πως… η ζωή είναι ωραία!

Γι’ αυτό σ’ αγαπώ, ζωή!

19 σχόλια (+add yours?)

  1. ELENI
    Apr 23, 2010 @ 11:59:59

    ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ….ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!!!

    Απάντηση

  2. matriga
    Apr 23, 2010 @ 12:02:19

    Ελένη μου, η ζωή είναι υπέροχη, όταν υπάρχουν άνθρωποι, όπως εσύ και καλλιτέχνες, όπως ο Γιώργος Σαρρής και ο Γιώργος Νινιός.Πολλά κοχυλένια φιλιά!

    Απάντηση

  3. Αστρο - Συμμορίτες
    Apr 23, 2010 @ 12:23:01

    Χαιρετούμε την αγαπητή αισιόδοξη Διδυμίνα!!Να περάσεις τέλεια να απολαύσεις μουσική και να χαιρετήσεις τους Γιώργηδες από κοντά!Φιλιά πολλά.

    Απάντηση

  4. matriga
    Apr 23, 2010 @ 12:52:23

    Αστροσυμμορίτες,Έχετε τα κοχυλένια μου, φιλιάκαι τις καλύτερες ευχές μου για μία υπέροχη μέρα.Ευχαριστώ🙂

    Απάντηση

  5. D.Angel
    Apr 23, 2010 @ 14:47:00

    Πολύ όμορφο!Χρόνια πολλά σε όλουςΦιλιά πολλά φιλενάδα και καλό Σ/Κ

    Απάντηση

  6. Maria B.
    Apr 23, 2010 @ 16:08:14

    χρόνια πολλά σ'ολους τους Γιώργηδες και σ'ολες τις Γιωργίες !!!πολλά φιλια και καλό σ/κ

    Απάντηση

  7. Anonymous
    Apr 23, 2010 @ 17:44:04

    Η ζωή είναι γεμάτη με μικρές όμορφες στιγμές…φτάνει να θέλουμε να τις ζήσουμε…Θέλουμε?Χμ…στο χέρι μας είναι Matriga μου!Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!KoralleniaΚαι να χαίρεσαι τα δικά σου πρόσωπα που γιορτάζουν σήμερα!Πολλά φιλιά!

    Απάντηση

  8. Z.
    Apr 24, 2010 @ 09:31:58

    Matriga-κι μου καλά πέρασες, σίγουρα!Πάντα τέτοια!Φιλάκια σου πολλά.* Αν και ψιλοχαθήκαμε, πάντα σε "ψάχνω" ιντερνετικά…

    Απάντηση

  9. matriga
    Apr 24, 2010 @ 11:56:53

    Καλημέρα Αγγελική μου.Καλό Σ/Κ🙂

    Απάντηση

  10. matriga
    Apr 24, 2010 @ 11:58:38

    Μαρία μου, καλημέρα.Νομίζω ήρθε ο καιρός να πάμε πάλι για καφεδάκι!Έχουμε πολλά να πούμε ;)Αρκεί να καταφέρεις να έρθετε μαζί με την Ελένη.Καλό Σ/Κ και πολλά φιλιά!

    Απάντηση

  11. matriga
    Apr 24, 2010 @ 12:03:16

    Korallenia μου, καλημέρα!Σε βρίσκω στο τρέξιμο, αφού δεν υπέγραψες…Τι έγινε σε κόλλησε το Αγγελάκι μας; χα χαΕίμαι σίγουρη ότι εμείς θέλουμε να περνάμε όμορφα! ;)Καλό Σ/Κ και φιλάκια πολλά.Υ.Γ. Μου έλειψες!

    Απάντηση

  12. matriga
    Apr 24, 2010 @ 12:05:14

    Ζαμπία μου, καλή σου μέρα!!!Μου έλειψες πολύ, αλλά δεν ξεχνιόμαστε εμείς. Χθες μπήκα και στο νέο σου blog και μου άρεσε πολύ. Κανόνισε να βγούμε παρέα με τα κορίτσια για καφεδάκι, σε παρακαλώ πολύ. Θα το χαρώ πολύ!Πολλά κοχυλένια φιλιά και καλό Σ/Κ

    Απάντηση

  13. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Apr 24, 2010 @ 16:23:34

    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑ.

    Απάντηση

  14. ΝΑΪΑΔΑ
    Apr 24, 2010 @ 18:29:03

    ναι μωρε η ζωη ειναι πολυ μικρη για να μην απολαμβανουμε τις μικρες τις χαρες!ομορφη η αφιερωση σου!χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν λοιπον αν και καθυστερημενα μια μερα!!!φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι!!!

    Απάντηση

  15. matriga
    Apr 25, 2010 @ 01:36:11

    Skroutzako, χαίρομαι που σου άρεσε.Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή και να περνάςόμορφα με την παρέα σου.Φιλιά κοχυλένια

    Απάντηση

  16. matriga
    Apr 25, 2010 @ 01:38:47

    Ναϊάδα μου, χαίρομαι που είσαι πάντα δίπλα μου και πιο πολύ που είσαι φίλη μου! Ευχαριστώ που ήσουν εδώ και απόψε.Τα φιλιά μου και μια τεράστια αγκαλιάμ' όλη μου την θετική ενέργεια και τις ευχές μου για ότι καλύτερο στη ζωή σου!

    Απάντηση

  17. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Apr 25, 2010 @ 18:32:10

    ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

    Απάντηση

  18. ellen
    Apr 25, 2010 @ 21:12:24

    Καλησπέρα κοριτσάκι μου…μια υπέρωχη νέα εβδομάδα σου εύχωμαι!Φιλιά πολλά!

    Απάντηση

  19. matriga
    Apr 25, 2010 @ 23:07:20

    Ellen μου, γλυκιά καλησπέρα.Σ' ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και την ευχή σου. Την χρειάζομαι! ;)Σου εύχομαι να έχεις και συ μια υπέροχη εβδομάδα γεμάτη χαμόγελα στο σπίτι σας :)Φιλιά πολλά!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

