Με ταξιδεύεις – Μπλε


Αν δεις την ψυχή μου με ματωμένα γόνατα να τρέχει κοντά σου,

μην τρομάξεις. Δεν είναι τίποτα καλέ. Από το παιχνίδι είναι.

Όλα τα απογεύματα της ζωής τα πέρασα παίζοντας κυνηγητό με τα όνειρά μου.

Αν μπορούσα μόνο λίγο και εγώ
να σου πω τι θέλω, τι επιθυμώ.
Αν μπορούσα έστω μόνο μια στιγμή
να φωνάξω έλα και να είσαι εκεί

Αν μπορούσες λίγο να το φανταστείς
σε μια ελπίδα μέσα να χωράνε τρεις
μια τρελή μου σκέψη πέρασε νωρίς

Με ταξιδεύεις…
Αν μπορούσες μέσα μου να μπεις βαθιά
κολυμπώντας κάπου γύρω στη καρδιά
να πνιγείς στο κόκκινο απ’ τη φωτιά

Αν μπορούσα τότε θα’ μασταν αλλιώς
Δυο λευκά φεγγάρια σ’ ένα μαύρο φως

Με ταξιδεύεις……

Στίχοι: Γιώργος Παρώδης,

Μουσική: Γιώργος Παπαποστόλου

3 σχόλια (+add yours?)

  1. amazingvertigo
    May 02, 2010 @ 12:08:46

    Βρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει!!!!
    Το διάβασες;
    Καλό μήνα κι από δω!
    Φιλιά πολλάαααααααααα

    Απάντηση

  2. happyshelly
    May 02, 2010 @ 12:40:23

    Καλημέρα Amazing Vertigo,

    Mήπως σου θυμίζει την Αλκυόνη;
    Το διαβάζω και είμαι σχεδόν στο τέλος.
    Είναι όνειρο!

    Kαλό μήνα και φιλιά!

    Y.Γ. Το βιντεάκι σου άρεσε;😉

    Απάντηση

  3. amazingvertigo
    May 02, 2010 @ 14:27:45

    Σούπερ το βίντεο και οι εικόνες
    και σούπερ και οι μπλε τους οποίους
    λατρεύω! Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα🙂
    Υ.γ Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο!

    Απάντηση

Σχολιάστε

