Ηλιαχτίδα – Τάνια Τσανακλίδου (Στίχοι στα Ελληνικά & απόδοση στα Αγγλικά)


Ερμηνεύει η Τάνια Τσανακλίδου.
Τραγούδι σε μουσική Κωστή Ζευγαδέλλη και στίχους Γιώργου Κορδέλα.
Γράφτηκε για τις ανάγκες της τηλεοπτικής σειράς “Βεντέτα” – Mega.

Χάθηκα ξανά σε λαβυρίνθους
κι έχασα καιρό να σ’ αναζητώ άμοιρη ψυχή μου,
έχασα καιρό άμοιρη ψυχή μου.

Θεέ μου πως ποθώ μιαν ηλιαχτίδα, ταίρι φωτεινό
να’ χω φυλαχτό σε ηλιόλουστη πατρίδα
σε ταξίδι μυστικό με ουράνια πυξίδα.

Θέλω να σε βρω να σου ζητήσω μια πνοή,
θέλω να ντυθώ του έρωτά σου τη μορφή,
θέλω να χαρώ μαζί σου την ανατολή,
φως μου ακριβό, αχ μη σπαταληθείς ανώφελα…

Σβήνω και ξεχνώ τα περασμένα,
ένα πρωϊνό όλα θα είναι αλλιώς
τα κομμάτια μου ενωμένα,
θα έχω δρόμο ανοιχτό και στο πάλι μου Eσένα.

Θέλω να σε βρω να σου ζητήσω μια πνοή,
θέλω να ντυθώ του έρωτά σου τη μορφή,
θέλω να χαρώ μαζί σου την ανατολή,
φως μου ακριβό αχ μη σπαταληθείς ανώφελα…

I am lost again in labyrinths
and I’ve lost time seeking you my poor soul
and I’ve lost time my poor soul

God, how i long for a sun-ray,
a light pair to have as a charm in a sunbathed country
in a secret journey with a celestial compass

I want to find you and ask you for just one breath,
I want to dress with the form of your love,
I want to enjoy the sunrise with you,
precious light please don’t be wasted with No reason

I erase and forget about the past
one morning all my pieces will be differently binded
I’ll have an open road and YOU by my side

I want to find you and ask you for just one breath,
i want to dress with the form of your love,
i want to enjoy the sunrise with you,
precious light please don’t be wasted with No reason

Σχολιάστε

