Γιάννης Πλούταρχος – Τα είπα και έφυγα (νέο τραγούδι από τον Ρυθμό & οι στίχοι του)


Το νέο CD του Γιάννη Πλούταρχου κυκλοφορεί στις 17 Μαρτίου

●♥ ♥●

Το μεγάλο αντίο
που είχα πει το αποκλείω
ήταν τέλος που δεν το απέφυγα
θα είχες μια ευκαιρία
αν δεν είχα στοιχεια

Στα άκρα ο θυμος
τα είπα και έφυγα
στα άκρα ο θυμος
τα είπα και έφυγα

Τα είπα και έφυγα
είπα πως ξέφυγα
μα δεν αλλάζουν
τις καρδιας τα δεδομένα
δεν έχω όνειρα
ούτε ταυτότητα
είμαι ένας άνθρωπος μισος
χωρίς εσένα
όσα και να είπα
ξέχασέ τα σ’αγαπώ

Είχα πάρει τους δρόμους
με φορτία στους ωμους
κρύος ο καιρός
και όμως έκαιγα
στου μυαλού μου την δίνη
παρελθόν είχες γίνει
ένιωθα καλά
που τα είπα και έφυγα

Μουσική: Μάριος Ψιμόπουλος
Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια

Διαβάστε για το νέο ακυκλοφόρητο τραγούδι του Γιάννη Πλούταρχου με τίτλο «Σε Θέλω» στο σχετικό άρθρο εδώ

Επίσης, πατήστε το link για να ακούσετε το Δεν τηλεφώνησες – Γιάννης Πλούταρχος (Lyrics) Νέο τραγούδι

10 σχόλια (+add yours?)

  1. Λουκάς
    Mar 09, 2010 @ 23:37:53

    Μέγας αοιδός αν και δεν τρώω friskies…

    Δεν θα το πιστέψεις Matriga τι έπαθα μια φορά με δαύτον…το Πλούταρχο λέω.

    Ένα απόγευμα ξεκίνησα να πάω για δουλειά. Στο δρόμο με απαγάγουν 3 άτομα, με βάζουν κακήν κακώς μέσα και με πάνε στο Πλούταρχο. Μου παίρνουν το κινητό, μου κλείνουν το στόμα και με υποχρεώνουν να πιω μια μπουκάλα ουίσκι.

    Μετά μου βάλανε κάτι λουλούδια στα χέρια και με υποχρεώσανε να τα πετάξω. Δεν είχα ο κακομοίρης λεφτά αλλά μου τα δώσανε με το ζόρι…

    Και το μαρτύριο την ώρα που συνεχιζόνταν χτυπάει το κινητό και είναι η γυναίκα μου. Το είχαν αυτοί ωστόσο το τηλέφωνο και μου το δώσανε, και μου είπαν απειλητικά…»ΚΛΕΙΣΤΟ το ρημάδι» (δεν το έκλεισαν αυτοί για να μην αφήσουν αποτυπώματα).

    Όπως καταλαβαίνεις είχα απαχθεί από σκληρούς, επαγγελματίες και αδίστακτους κακοποιούς.

    Τι να έκανα φοβήθηκα για τη ζωή μου. Δεν περνάνε 10 λεπτά και ήρθε και έκατσε δίπλα μου μία κοπελίτσα. Είπα και εγώ να πω το πόνο μου. Έλα ντε…που δεν με άφησαν σε ησυχία…

    Μαύρο βράδυ πέρασα…για να μην το κουράζω με άφησαν ευτυχώς έξω από το σπίτι στις 6-7 το πρωί και δεν ζήτησαν λύτρα πέρα κάποιων «σπασμένων» που πλήρωσα εκεί…στο κρησφύγετο που με είχαν όμηρο.

    Ευτυχώς η γυναίκα μου δεν κατάλαβε τίποτα, και εγώ δεν την ενημέρωσα μην τυχόν και αγχωθεί και με φυλάει «στενά»…

    και δεν μπορούν να με ξανά απαγάγαγουν…

    Αυτά…

    Απάντηση

  2. Trackback: Top post 11-03-2010 « σκάνδαλα
  3. happyshelly
    May 04, 2010 @ 13:11:18

    Αυτό το μέγας αοιδός… αν και δεν τρώω Friskies…
    τι το ήθελες, Λουκά μου;

    Δεν θέλω κουβέντα για τον Πλούταρχο!
    Για να αλλάξεις γνώμη, την επόμενη φορά
    να πάτε με την γυναίκα σου! χα χα αχ

    Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ. Αργώ, αλλά το παίρνω χαμπάρι έστω και μετά από καιρό, ε; Tρομάρα μου! χα χα χα

    Απάντηση

  4. ΣΑΠΦΩ
    Jul 18, 2010 @ 14:58:53

    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    Απάντηση

  5. ΣΑΠΦΩ
    Jul 18, 2010 @ 15:00:57

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ

    Απάντηση

  6. EFHploutarxaki
    Αυγ. 14, 2010 @ 17:28:31

    PLOUTARXOS G PANTA❤

    Απάντηση

  7. katia
    Νοέ. 19, 2010 @ 12:56:45

    ploutarxos for ever and ever!!!!!!!!!!

    Απάντηση

  8. tat
    Δεκ. 05, 2010 @ 19:08:15

    Απάντηση

Σχολιάστε

