Ποια είναι η ιστορία του δονητή


Διαβάστε εδώ την πραγματική ιστορία του δονητή

8 Σχόλια (+add yours?)

  1. Λουκάς
    Φεβ. 27, 2010 @ 11:50:20

    Μάθε τέχνη και «άστηνε» και άμα πεινάσεις «πιάστηνε»…

    Απάντηση

    • happyshelly
      Φεβ. 28, 2010 @ 15:32:20

      χα χα χα
      Χαθήκαμε φίλε μου,
      αλλά σύντομα θα τα λέμε πάλι και από δω 😉

      Κοχυλένια φιλιά 🙂

      Απάντηση

  2. savvina
    Φεβ. 27, 2010 @ 17:03:42

    Μάθαμε και την ιστορία του δονητή.
    Να είσαι καλά Μαράκι.
    Καλό Σ/Κ να έχεις.
    Πολλά φιλιά.

    Απάντηση

    • happyshelly
      Φεβ. 28, 2010 @ 15:33:17

      Σαββίνα μου,
      Ελπίζω να είσαι καλά.
      Εγώ σήμερα χαλαρώνω γιατί δούλευα
      και χθες μέχρι το βράδυ…

      Να είσαι καλά και πολλά φιλιά!

      Απάντηση

  3. Λουκάς
    Φεβ. 28, 2010 @ 17:03:19

    Απάντηση

    • happyshelly
      Φεβ. 28, 2010 @ 23:28:25

      Λουκά μου, καλησπέρα.
      Είδα την ανάρτηση αυτή και διαπίστωσα πως ζηλεύεις τον Δημήτρη γιατί είναι ομορφάντρας 😉

      Τι σχόλιο να κάνω που ο Δημήτρης είναι κινητός τόμος ιστορίας; Άσε που έχω και στρατιωτικό πατέρα και σέβομαι τα στρατά 🙂

      Άσε να δω τι με παίρνει να σχολιάσω…

      Πολλά φιλιά!

      Απάντηση

  4. Osiris
    Φεβ. 28, 2010 @ 20:10:59

    Καταπληκτικό post!!!
    Συγχαρητήρια σε σένα αλλά και στους ιδιοκτήτες του forum.

    Τελικά, εκείνο που καταφέραμε μετά από τόσα χρόνια, ζώντας στο 2010 και μετά από πάρα πολλές υποτιθέμενες σεξουαλικές επαναστάσεις και απελευθερώσεις, είναι να είμαστε σήμερα ποιο συντηριτικοί από ποτέ!

    Καλό σου απόγευμα.
    Πολλά φιλιά

    Απάντηση

    • happyshelly
      Φεβ. 28, 2010 @ 23:29:58

      Καλησπέρα Πειρατή.
      Όντως είναι σημαντικό να βλέπουμε την ιστορία για το κάθετι και να διαπιστώνουμε τα πισωγυρίσματα 😉

      Τα κοχυλένια φιλιά μου
      Καλό σου βράδυ 🙂

      Απάντηση

Σχολιάστε