Ζωή παραμυθένια…


Δύο γυναίκες συνάδελφοι συζητάνε στη δουλειά :
– Τι έγινε χτες βράδυ; Κάνατε καλό σεξ με τον άντρα σου;
– Χάλια! Γύρισε σπίτι, κάθισε στο τραπέζι κατευθείαν, έφαγε σε 3 λεπτά, με πήδηξε για 4 λεπτά, γύρισε πλευρό και κοιμήθηκε σε 2 λεπτά. Εσύ;
– Α! Ήταν υπέροχα χτες βράδυ!!! Γύρισε ο αντρούλης μου από τη δουλειά, και με πήγε έξω για ένα υπέροχο δείπνο. Μετά το δείπνο κάναμε έναν ρομαντικό περίπατο για μια ώρα. Όταν γυρίσαμε σπίτι, άναψε κεριά σε όλο το σπίτι και ξαπλώνοντας στο κρεβάτι κάναμε μια ώρα προκαταρκτικά. Μετά, κάναμε έρωτα για μία ώρα. Μετά συζητούσαμε για μια ώρα ακόμα. Ήταν σαν παραμύθι!!!

Την ίδια ώρα, συζητάνε οι άντρες τους στη δουλειά :
– Τι λέει, κάνατε κανένα καλό σεξ χτες βράδυ με τη γυναίκα σου;
– Ναι. Χτες ήταν υπέροχα! Γύρισα σπίτι και το φαγητό ήταν στο τραπέζι. Έφαγα, πήδηξα τη γυναίκα μου και την έπεσα για ύπνο. Ζόρικα!!! Εσύ;
– Σκατά! Γύρισα σπίτι και δεν υπήρχε φαγητό, γιατί είχαν κόψει το ηλεκτρικό, επειδή είχα ξεχάσει να το πληρώσω. Έτσι, έπρεπε να πάω τη γυναίκα μου έξω για φαγητό το οποίο ήταν τόσο ακριβό που δεν είχα λεφτά για ταξί με αποτέλεσμα να γυρίσουμε με τα πόδια σπίτι περπατώντας μια ώρα! Ήμουνα τόσο θυμωμένος όταν γυρίσαμε σπίτι που δε μου σηκωνόταν για μια ώρα ότι κι αν κάναμε και όταν μου σηκώθηκε δεν τελείωνα για μια ώρα ακόμα όσο και αν το πάλευα! Αφού τελικά τα κατάφερα να τελειώσω, ήμουνα ακόμα τόσο θυμωμένος που δεν μου κόλαγε ο ύπνος για μια ώρα ακόμα! Άστα να πάνε. Σκατά, σου λέω.

4 σχόλια (+add yours?)

  1. Λουκάς
    Φεβ. 12, 2010 @ 15:01:05

    Σχετικά με το κούρεμα, υπάρχουν 2 εκδόσεις

    Γυναικεία έκδοση:

    Γυναίκα 1: «Ω, έκοψες τα μαλλιά σου! Καλέ πώς σου πάνε; Θαύμα!»

    Γυναίκα 2: Λες; Εγώ δεν ήμουν της ίδιας άποψης όταν τα είδα στον καθρέφτη. Θέλω να πω δεν τα βρίσκεις υπερβολικά κατσαρά;»

    Γυναίκα 1: «Κύριε των Δυνάμεων, όχι! Είναι τέλεια. Κι εγώ θα ήθελα να τα κόψω σε αυτό το στυλ αλλά είμαι πολύ στρογγυλοπρόσωπη και δε θα μου πηγαίνουν. Μάλλον είναι καλύτερα να τ’αφήσω ως έχουν».

    Γυναίκα 2: «Μιλάς σοβαρά; Εγώ το πρόσωπό σου το βρίσκω αξιολάτρευτο. Και θα μπορούσες χωρίς πρόβλημα να κάνεις μία από αυτές τις νεανικές κομμώσεις που είναι αυτή την εποχή της μόδας. Θα είσαι υπέροχη! Θα’θελα κι εγώ να το κάνω αλλά φοβάμαι ότι θα φαίνεται ο λαιμός μου».

    Γυναίκα 1: «Μα τι λες χρυσή μου; Εγώ πολύ θα ήθελα να έχω ένα λαιμό σαν τον δικό σου. Και τι δε θα’κανα για να κρύψω τις ωμοπλάτες μου».

    Γυναίκα 2: «Καλέ τρελάθηκες; Ξέρω κοπέλες που θα έδιναν ό,τι είχαν και δεν είχαν για ν’αποκτήσουν ωμοπλάτες σαν τις δικές σου. Κοίτα τι ωραία που σου πηγαίνουν όλα τα ρούχα; Κοίτα τα δικά μου χέρια πόσο κοντά είναι; Αν είχα κι εγώ λίγο μεγαλύτερες ωμοπλάτες θα μπορούσα να φοράω ό,τι ρούχο γουστάρω».

    Γυναίκα 1: «Αχ μη λες σαχλαμάρες και με κάνεις και γελάω! Αφού όλοι οι άνδρες πέφτουν στα πόδια σου! Αχ, πέρασε η ώρα κι έχω αργήσει, πρέπει να σ’αφήσω, τσάο τσάο!»

    Γυναίκα 2: «Γεια σου χρυσή μου!»

    Ανδρική έκδοση:

    Ανδρας 1: «Ρε μαλακα, κουρεύτηκες;»

    Ανδρας 2: «Ναι…»

    Απάντηση

  2. Δ.Ι.
    Φεβ. 12, 2010 @ 20:48:59

    Αμάν βρε παιδί μου,σούπε κατι η γυναίκα μου σα φίλες που είσαστε κι’εσύ το εβαλες για ανέκδοτο.Δεν υπάρχει πια εμπιστοσύνη σήμερα,μόνο συμφέρον. Δημήτρης.

    Απάντηση

  3. Λουκάς
    Φεβ. 12, 2010 @ 21:27:20

    Φίλες είμαστε με τη γυναίκα σου???

    Ναι μόλις σε είδα είπα…ρε τι έχανα τόσα χρόνια…
    και δεν το γύρισα στο αλλιώτικο???

    Ρε θα κάτσεις καλά ή θα ανοίξουμε και ένα νέο blog με τίτλο…showbiz…

    Ζητώ στήριξη από το διαχειριστή του ιστολογίου. Ο τύπος που με κράζει είναι βαλτός…τσεκαρε την ip του Matriga και bannar-ετον.

    Τώρα βάζω στοίχημα πως θα μου στείλει μειλ και θα με ρωτήσει τι σημαίνει bannar-ετον.

    Απάντηση

  4. Trackback: ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ …ΣΕΞ. « Kopanakinews’s Weblog

Σχολιάστε

