Το απόλυτο cover letter!


Το παρακάτω cover letter το έλαβα στο e-mail μου και ανακάλυψα πως πρωτοαναρτήθηκε το 2004 εδώ

Πρόκειται, μάλλον, για αληθινό covel letter, που στάλθηκε στην εταιρία Singular

«Καλησπέρα σας!!!
Ονομάζομαι ????????????????????, είμαι 21 ετών και ενδιαφέρομαι για τη θέση εργασίας(—–), που έχετε στην αγγελία, στην εφημερίδα (Χρυσή Ευκαιρία). Εγώ νομίζω κατά 99,99% ότι μπορώ να αποδώσω και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, γιατί είμαι πάρα, πάρα, πάρα πολύ πρόθυμη να δουλέψω και ειδικά σε μια τόσο καλή και σοβαρή εταιρία, όπως είναι η δικιά σας…!!!
Θα ήθελα να σας πω επίσης, ότι εκτός από αυτά που γράφω στο βιογραφικό μου, έχω πάρει και δίπλωμα στον «Αυτοματισμό Γραφείου», που σημαίνει ότι έχω μάθει να χειρίζομαι πάρα πολύ καλά τα : Windows(all), MS Office(Word, Excel, Access, PowerPoint κτλ) και επίσης έχω μάθει και «Εμπορική Αλληλογραφία». Και φυσικά όλα αυτά από το I.I.E.K. «Ομηρος».
Οπότε από εδώ και πέρα, εσείς θα με κρίνετε βάσει του βιογραφικού μου και βάσει όσων σας έχω πει μέχρι στιγμής και ελπίζω να ανταποκρίνομαι στις απαιτήσεις σας και έτσι να με προσλάβετε.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με ακούσατε και ελπίζω να με ειδοποιήσετε τηλεφωνικά, λίαν συντόμως..!!!

Γειά σας

Υ.Γ. Θα ήθελα επίσης να σας πω, ότι από εμφάνιση είμαι πάρα πολύ καλή. Πρέπει επίσης να ξέρετε, ότι ήμουνα και στα καλλιστεία του ANT1, τo 1997 και έπειτα ήμουνα σε 2 πρακτορεία μοντέλων για 2 χρόνια, σαν ενεργό μέλος/μοντέλο δηλαδή.
Φυσικά αυτά δεν τα αναφέρω μέσα στο βιογραφικό μου, γιατί 1on δεν έχουν καμμιά σχέση με το επάγγελμα που έχω σπουδάσει και 2on δεν ξέρω κατά πόσον εσείς θέλετε τα άτομα που θα προσλάβετε να είναι ευπαρουσίαστα κτλ.
Απλώς σας τα αναφέρω στο ΥΓ για να καταλάβετε στο περίπου ποια και για τι εμφάνιση μιλάω.»

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. Λουκάς
    Ιαν. 25, 2010 @ 18:40:40

    Αξιοπρόσεκτο cv.

    I love you κάργα. Do you love me παράφορα? Yes, but I want και προίκα…

    Απάντηση

  2. theodosia
    Ιαν. 25, 2010 @ 19:12:16

    Μ`αρέσει ο Λουκάς που θέλει και «προίκα»… κι ας μην τον ξέρω, και δεν συμβιβάζεται με την τρ..α.
    Καλόοοοοο!!!!!!

    Απάντηση

  3. Lilith
    Ιαν. 28, 2010 @ 09:01:45

    Εμένα σαν διαφήμιση του ΙΕΚ Όμηρος μού φαίνεται!
    Χαχαχαχαχαααα!!!
    Αυτό το «πάρα, πάρα, πάρα πολύ πρόθυμη» μού άρεσε εμένα! 😆

    Καλημέρα Happy Shelly!

    Απάντηση

  4. Λουκάς
    Ιαν. 28, 2010 @ 17:35:17

    Καλησπέρα σε όλες
    (ποιος ασχολείτε με τους…όλους)

    Αυτό το “πάρα, πάρα, πάρα πολύ πρόθυμη” μου θυμίζει τα νιάτα μου που είχα μπλέξει με μία και ήταν εξυπηρετικότατη. Δεν χαλούσε χατήρι σε κανέναν.

    Και έλεγα και εγώ, τι διάολο συμβαίνει, κάθε βράδυ ρεβεγιόν έχουμε; το σπίτι λουσμένο μες στα φώτα. Από εκεί που δεν είχα άνθρωπο να μου πει καλημέρα ξαφνικά είχα 500 φίλους.

    Μέχρι που κατέληξα πως το γνωστό (αντρικό) ρητό έχει και βάση – ευτυχώς όχι για όλες…

    «Αν η γυναίκα ήταν πιστή τότε ο διάβολος θα είχε κέρατα»

    (Πλάκα κάνω αν και τα κέρατα εγώ τότε τα έβγαλα…)

    Απάντηση

Σχολιάστε

