2η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το ΕΙΕΠ


H Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί ένα διεθνή, αναγνωρισμένο θεσμό, με στόχο την προάσπιση αξιών και επιχειρηματικών τακτικών, οι οποίες σχετίζονται με την ουσιαστική, ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, ως σημαντικό μέσο για την ανάπτυξη μιας εταιρείας, τη διασφάλιση της διαχρονικότητας και την αύξηση της αποδοτικότητάς της.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σε συνεργασία με τις εταιρείες μέλη του, εισήγαγε το 2008, με ιδιαίτερη επιτυχία, το θεσμό αυτό και στη χώρα μας, δίνοντας ένα ακόμη έναυσμα στις επιχειρήσεις, να εντάξουν δυναμικά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό στην εταιρική κουλτούρα τους.

Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιείται από τις 18 έως τις 22 Ιανουαρίου, περιλαμβάνοντας στο πρόγραμμα των σχετικών εκδηλώσεων ομιλίες, παρουσιάσεις, study tours, επιμορφωτικά εργαστήρια και ένα Senior Management Roundtable, προκειμένου να τονιστεί η βαρύτητα που έχει η εξαιρετική εξυπηρέτηση του πελάτη για κάθε επιχείρηση, ως συντελεστής πιστότητας, εταιρικής εικόνας και θετικών αποτελεσμάτων.

Η σπουδαιότητα της Ελληνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ενώ την εκδήλωση θα τιμήσει ως επίσημη ομιλήτρια και η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας κα Λούκα Κατσέλη.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ.: 210 8099 409.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: