Άπονη καρδιά


Αφιερωμένο στη φίλη μου, που μιλούσαμε πριν από λίγο… Ξέρεις εσύ!

6 σχόλια (+add yours?)

  1. ANASA
    Ιαν. 11, 2010 @ 17:22:23

    Μμμμμ..!! Μ'αρέσει!!!!!!!!!!!!! χαχα!!"…Πρέπει να κοπιάζεις για να πετύχεις "στόχους".."μου είχε πει κάποτε η μητέρα μου… ;-)Eίσαι φοβερή!Τα σέβη μου!

    Απάντηση

  2. Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά.
    Ιαν. 11, 2010 @ 18:19:33

    Θέλω κι εγώ τραγούδι κουμπάρα.Εγώ θέλω το μωρή ζουρλή, μωρή αλλοπαρμένη που ήρθες τα χαράματα καψούρα φορτωμένη.Μου πάει γάντι.

    Απάντηση

  3. ΕΛΕΝΑ
    Ιαν. 11, 2010 @ 19:10:30

    Καλή βδομάδα Μαράκι μου!!Φιλάκια!

    Απάντηση

  4. matriga
    Ιαν. 12, 2010 @ 10:41:08

    Anasa, καλή σου μέρα!Είσαι φοβερή!! 😉 {σου αφιερώνω το ομώνυμο σουξέ του Μαζωνάκη}Πολλά φιλάκια!

    Απάντηση

  5. matriga
    Ιαν. 12, 2010 @ 10:43:40

    Θολό Τοπίο…με ξεκάθαρη ματιά,καλή σου μέρα!Τι κάνεις κουμπαρούλα; Δεν θα σου αφιερώσω αυτό το τραγούδι, γιατί δεν σου ταιριάζει και το κρατάω για μένα ;-)Θα δω ποιο σου ταιριάζει όταν έρθει η περίσταση. Πολλά φιλιά!!

    Απάντηση

  6. matriga
    Ιαν. 12, 2010 @ 10:44:46

    Αγαπημένη μου Έλενα,καλημέρα και καλή εβδομάδα!Ευχαριστώ πολύ.Ελπίζω να περνάς καλά!Πολλά φιλάκια!!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

