Μεγανήσι


Το Μεγανήσι είναι ένα μικρό νησί ανατολικά της Λευκάδας πίσω από τον Σκορπιό και θα σας εντυπωσιάσει με τις φυσικές και όχι μόνο ομορφιές του. Μπορεί να είναι μικρό σε μέγεθος αλλά οι ακτές του υπολογίζονται περίπου στα 50 χιλιόμετρα, οπότε καταλαβαίνετε ότι έχετε πολλές θαλασσινές εκδρομές να κάνετε. Είναι το μεγαλύτερο νησί το συμπλέγματος ανάμεσα στη Λευκάδα και την ηπειρωτική ακτή εξ ου και το όνομά του, Μεγανήσι. Το πρώτο όνομα του νησιού ήταν Τάφος- έτσι λεγόταν ο αδελφός του Τηλεβόα και γιος του Ποσειδώνα και της Ιπποθόης, αλλά όλα αυτά έχουν μικρή σημασία αν γνωρίσετε από κοντά τις παραλίες του νησιού και τις υπόλοιπες ομορφιές του.

Το Μεγανήσι, το έχω επισκεφτεί πολλά καλοκαίρια και κάθε φορά με συνεπαίρνει με τις ομορφίες του, τα πολλά φιορδ του, τους γραφικούς ανεμόμυλους και φυσικά, τις υπέροχες παραλίες του!

Για περισσότερα σχετικά με το πανέμορφο νησί και τις ομορφίες του επισκεφτείτε το blog Meganisi news για να διαβάσετε το σχετικό αφιέρωμα στο νησί εδώ

2 σχόλια (+add yours?)

  1. Λουκάς
    Δεκ. 20, 2009 @ 03:20:30

    Καλησπέρα Matriga.

    Πιστεύω να μην γίνομαι κουραστικός που σχολιάζω «συχνά».

    Λευκάδα έχω πάει, και πήγα μάλιστα το περσινό καλοκαίρι. Πολύ όμορφο νησί. Από την άλλη εγώ δεν είμαι της παραλίας και της θάλασσας μόνο.

    Μου αρέσουν μουσεία, κάστρα, και τέτοιου είδους «κόλπα».

    Στο Μεγανησι για να είμαι ειλικρινής δεν πήγα, όπως και στο Σκορπιό.

    Τα σαπιοκάραβα που πρέπει να ναυλώνεις ώστε να πας εκεί, όπως και σε πολλά άλλα φανταστικά μέρη που η Λευκάφα έχει, είναι αν μη τι άλλο όχι τόσο δελεαστικά και σε τιμές.

    Το αν δεν αποφάσισα να πάω, για να είμαι ειλικρινής μου το εμπόδισε το ένστικτο μου λόγω που έχω 2 μικρά παιδιά, και φοβήθηκα που το πλοιάριο «γέμισε» μέχρι τα «χείλια», και όχι το ακριβό εισιτήριο που είχα έτσι και αλλιώς αποφασίσει να πληρώσω.

    Τι να τη κάνω τη βόλτα στο «Σκορπιό» και δεν ξέρω που αλλού την ώρα που οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να κρεμαστούν σαν τα «τσαμπιά» στα κάγκελα.

    Και καλά εγώ, πνίγηκα. Τι μου φταίνε τα δυο μικρά, όπως και η γυναίκα μου βέβαια…

    Απάντηση

  2. happyshelly
    Ιαν. 14, 2010 @ 13:15:35

    Λουκά, τώρα είδα το μήνυμά σου.
    Έχεις δίκιο για τα καραβάκια αυτά, αλλά υπάρχει και γραμμή φέρυ μπόουτ με τακτικά δρομολόγια και μπορείς κάποια στιγμή να επισκεφτείς το Μεγανήσι. Αξίζει για μια ημερήσια εκδρομή, τουλάχιστον. Υπάρχουν πολλές παραλίες, αλλά μόνο μία είναι οργανωμένη. Οι άλλες είναι πεντακάθαρες και κάθε μία έχει τη δική της ομορφιά. Το νησί έχει πολλά φιορδς και ωραία ταβερνάκια.
    Εύχομαι να είστε καλά με την οικογένειά σου και κάποια στιγμή μπορεί να πάτε 🙂

    Απάντηση

Σχολιάστε

