Οδηγίες για στρώσιμο εορταστικού τραπεζιού από την Cat Cora & πως να διπλώσετε μια πετσέτα με στυλ


4 σχόλια (+add yours?)

  1. αστρο-συμμορίτες
    Δεκ. 16, 2009 @ 11:55:38

    Πολύ επιτηδευμένο και αγχώνομαι…
    Δεν μπορώ τόση αυστηρότητα. Θέλω λίγο αυθορμητισμό.
    Ασε που θυμήθηκα πως χρειάζομαι καινούργια σερβίτσια.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    Απάντηση

  2. happyshelly
    Δεκ. 16, 2009 @ 12:02:06

    Κατερίνα μου, καλημέρα.
    Έχεις δίκιο, γιατί δεν έχουμε όλοι τέτοια σερβίτσια…
    Σιγά μην είχα μαχαίρι για το βούτυρο και ειδικό πιάτο για το ψωμάκι! Αλλά επειδή η Cat Cora είναι ελληνικής καταγωγής chef και ήρθε στην Ελλάδα για να κάνει μαθήματα, είπα να την τιμήσουμε τέτοιες γιορτινές μέρες.
    Σερβίτσια έχω περισσευούμενα, αλλά λεφτά να κάνω τραπέζια δεν έχω…
    Φιλάκια πολλά!

    Απάντηση

  3. savvina
    Δεκ. 16, 2009 @ 17:23:11

    Άσε βρε φιλενάδα που θα πρέπει να έχω ένα σωρό πιάτα πάνω στο τραπέζι, που δεν έχω και τόσα, και να διπλώσω με τρόπο τις πετσέτες…
    Γιατί με ένα πιάτο και με μια πετσέτα με σχέδιο χριστουγεννιάτικο δίπλα από το πιάτο κάτω από τα μαχαιροπίρουνα, θα παρεξηγηθεί κάποιος και δεν θα φάει?????
    Ας παρεξηγηθεί!!!!!!
    Άλλωστε για φέτος τραπεζώματα δεν προβλέπω να κάνω λόγω οικονομικής κρίσης….

    Να σου πώ και κάτι άλλο.
    Όποτε έκανα τραπέζι ο πατέρας μου μου έλεγε: «Αχ βρε κοριτσάκι μου, σε πλαστικά πιάτα έπρεπε να βάλεις το φαΐ και πλαστικά ποτήρια για να πιούμε, για να μην πλένεις τόσα πολλά μετά και κουράζεσαι!!!!»
    Γιατί αν μαζευτούμε να φάμε οικογενειακώς μόνο, μαζευόμαστε καμιά 10αριά άτομα.
    Άρα 10 πιάτα για φαΐ, 20 ποτήρια για νερό και κρασί και 10 πιάτα για γλυκό…
    χα χα χα χα

    Καλό σου απόγευμα φιλενάδα.
    Πολλά φιλιά.

    Απάντηση

    • happyshelly
      Δεκ. 24, 2009 @ 11:39:35

      Kαλημέρα Σαββίνα μου και Χρόνια Πολλά!!

      Όπως τα λες είναι και παραπάνω το είχα πει και στη φίλη Astrocat. Λεφτά για τραπέζια επίσημα δεν έχουμε, αλλά καλή καρδιά για να φάμε μαζί με φίλους στις γιορτές πάντα έχουμε! Η καλή παρέα μετράει!

      Πολλά κοχυλένια φιλιά, φιλενάδα!!

      Απάντηση

Σχολιάστε

