ΚΑΚΩΣ απολύθηκε τώρα o Χενκ Τεν Κάτε


Ο Χενκ Τεν Κάτε (βλ. εδώ την ανάλυση ωροσκοπίου του από το φιλικό blog «Οι Συμμορίτες») , που σηματοδότησε με την άφιξή του στον Παναθηναϊκό το πέρασμα της ομάδας σε μια νέα εποχή, αναλυτικά σε αριθμούς: Πρωτάθλημα: 43 αγώνες (27 Ν – 12 Ι – 4 Η)
Πλέι οφ: 6 αγώνες (5 Ν – 1 Ι)
Κύπελλο: 5 αγώνες (3 Ν – 1 Ι – 1 Η)
Ευρώπη: 21 αγώνες (10 Ν – 3 Ι – 8 Η)

Για περισσότερα σχετικά με την απόλυσή του από τον Παναθηναϊκό μεσούσης της σεζόν, διαβάστε την ανάρτηση του Στέλιου Μαρκάκη στο Sport 24, που εκτός από φίλος, είναι και «the expert» στον τομέα του!

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. laplace78
    Δεκ. 09, 2009 @ 16:59:00

    καλησπερα matriga μου
    πολυ κακως…

    διαβασα κ τον Μαρκακη,συμφωνω απολυτα μαζι του..

    ειναι κ αγνος παναθηναικος αν δεν κανω λαθος,οποτε ταυτιζονται οι αποψεις μας

    πολλα φιλια
    καλο απογευμα

    Απάντηση

    • happyshelly
      Δεκ. 09, 2009 @ 17:07:13

      Laplace,
      Παρότι εγώ είμαι Ολυμπιακός – για μένα δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία τι ομάδα είναι οι φίλοι μου 😉 – ο Στέλιος είναι όπως εσύ και τα λέει πολύ σωστά.
      Να είσαι καλά φιλαράκι μου 🙂

      Απάντηση

  2. Λουκάς
    Δεκ. 09, 2009 @ 20:02:06

    Καλησπέρα σε όλους.

    Ποικίλης ύλης το ιστολόγιο σου Ματρίγκα.

    Αν και δεν ασχολούμαι πολύ με το ποδόσφαιρο,
    το Ελληνικό πρωτάθλημα είναι μια διοργάνωση που αποτελείται από 16 ομάδες, ξεκινά το Σεπτέμβριο και το Μάιο το παίρνει ο Ολυμπιακός.

    Απλά πράγματα…

    Απάντηση

    • happyshelly
      Δεκ. 10, 2009 @ 10:38:33

      Καλημέρα Λουκά.
      Κρύβε λόγια γιατί δεν είναι όλοι Ολυμπιακοί, όπως εμείς. Εσύ που ζεις στο εξωτερικό τα βλέπεις πιο σφαιρικά τα πράγματα 😉

      Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου 🙂

      Απάντηση

  3. Λουκάς
    Δεκ. 10, 2009 @ 15:42:08

    Αγαπητή Ματρίγκα,

    τα μπέρδεψες λίγο.

    Ο γκρινιάρης ο Δημήτρης ζει μόνιμα στο εξωτερικό. Εγώ για να είμαι ειλικρινής…επιδιώκω, να πράξω το ίδιο.
    Αλλά ακόμη στις επιδιώξεις είμαι.

    (Τι έχω να ακούσω μόλις δει το σχόλιο…που τον είπα γκρινιάρη)

    Στην Αθήνα μένω.

    Για τους φίλους του παναθηναϊκούς έχω να τους πω…

    ΠόΤΕ εμείς, ΠΟΤέ αυτοί…κλπ

    Αν ήξερα να βάζω φάτσες που γελάνε θα το έκανα, μα δυστυχώς δεν ξέρω.

    Γεια σε όλους / Λουκάς

    Απάντηση

  4. CieAura
    Φεβ. 23, 2011 @ 02:55:02

    My oh my it seems like your website ate my first remark (it’s extremely extensive) so I think I will simply summarize things I submitted plus say, I really loving your site. I as well am a driven web site writer but I am very a new comer to the whole thing. Have you got any helpful hints regarding novice blog writers… I’d definitely enjoy it…

    Απάντηση

Σχολιάστε

