Αντώνης Ρέμος – Τέρμα Η Ιστορία (με τους Στίχους)


Ωραίοι οι στίχοι του νέου τραγουδιού του Αντώνη, ωραία η μουσική, αλλά γιατί μου κάνει μία από τα ίδια;;; Ας έχει! Ο Αντώνης είναι φωνάρα.

Δεν σου ζητάω κάτι
σου επιστρέφω την αγάπη
ήταν η πιο μεγάλη ήττα
Κι αν έχω να ζητήσω
ειναι τον εαυτό μου
τώρα πίσω να κρατηθώ
για να σωθώ

Τέρμα η Ιστορία
η αγάπη τώρα τέρμα
σου ‘χα αδυναμία
απ’το δάκρυ ως το δέρμα
Τέρμα όμως τώρα η καρδιά
θα μιλήσει η λογική
όλα γύρω μου φωνάζουν φύγε
Δεν θέλω αναμνήσεις
γιορτές και εκδρομές κερδίζεις
πάρτες σαν ανοιγμένες κάρτες
Μια μνήμη να μην μείνει
γιατί η αγάπη σου
ήταν χέρι που πνίγει
όποιον τολμάει να σ’αγαπάει

Τέρμα η Ιστορία
η αγάπη τώρα τέρμα
σου ‘χα αδυναμία
απ’το δάκρυ ως το δέρμα
Τέρμα όμως τώρα η καρδιά
θα μιλήσει η λογική
έσπασαν όσα μας ένωσαν
κι απ’τα κομμάτια αγάπη μου
φεύγω…
Οποιος τολμάει
να σ’αγαπάει…
Τέρμα η Ιστορία
η αγάπη τώρα τέρμα
σου ‘χα αδυναμία
απ’το δάκρυ ως το δέρμα
Τέρμα όμως τώρα η καρδιά
θα μιλήσει η λογική
έσπασαν όσα μας ένωσαν
κι απ’τα κομμάτια αγάπη μου
φεύγω…

Σχολιάστε

