Το νέο τραγούδι του Γιάννη Πλούταρχου: Θησαυρός (video clip)


Αν η ομορφιά ήταν χρυσός
θα ήσουν θησαυρός

2 σχόλια (+add yours?)

  1. savvina
    Νοέ. 28, 2009 @ 17:02:09

    Πλούταρχος………………
    Αγαπημένος μου…………..

    Καλό Σ/Κ να έχεις matriga μου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά.

    Απάντηση

    • happyshelly
      Νοέ. 28, 2009 @ 19:38:33

      Σαββίνα μου,
      Είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής.
      Μιλάει στην ψυχή μας η φωνή του και είναι πολύ καλό παιδί.
      Τον το είχα γνωρίσει πριν γίνει γνωστός και είναι πολύ απλός άνθρωπος. Μάλιστα ζωγραφίζει σκίτσα στο πι & φι και ήμουν χαζή που δεν του είχα ζητήσει τότε. Τώρα θα ήταν συλλεκτικό!

      Φιλάκια πολλά!!

      Απάντηση

Σχολιάστε

