Καταγγελία-έρευνα για τo… «αθώο» εμβόλιο της γρίπης των χοίρων


Μια καταγγελία από τον Δρ. Κοεμτζόπουλο, πολιτικό μηχανικό, για το εμβόλιο κατά της γρίπης των χοίρων – Α(Η1Ν1). Διαβάστε την…

To φονικό εμβόλιο για την γρίπη (του Δρ. Γ. Κοεμτζόπουλου).

1 σχόλιο (+add yours?)

  1. Λουκάς
    Δεκ. 04, 2009 @ 21:34:37

    Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τη προσπάθεια.

    Σας επισκέπτομαι που και που ωστόσο είναι η πρώτη φορά που αφήνω κάποιο σχόλιο.

    Ανήκω στις ευπαθείς ομάδες και η όποια ίωση, ή όποια γρίπη κάθε χρόνο είναι επικίνδυνη σε μένα περισσότερο από ότι στους καθόλα υγιείς οργανισμούς.

    Το ότι βρίσκομαι σε συνεχή επαφή με τους γιατρούς, μου δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζω περισσότερα πράγματα, να ακούω τις μεταξύ τους συζητήσεις αλλά και να ενημερώνομαι από…πρώτο χέρι.

    Θα ήθελα να σας πω πως το κίνδυνο που περνάει η ανθρωπότητα με αυτή τη γρίπη, εμείς που ανήκουμε στις ευπαθείς ομάδες το περνάμε κάθε χρόνο. Ωστόσο θα ήθελα να τονίσω πως αυτή η γρίπη ΔΕΝ είναι περισσότερο επικίνδυνη από τη γνωστή σε όλους μας γρίπη. Αυτή η γρίπη απλώς μεταδίδεται πιο εύκολα από την άλλη τη γνωστή σε όλους μας κοινή γρίπη.

    Έχει δοθεί μεγάλη δημοσιότητα στα ΜΜΕ στο όλο θέμα και έχει πανικοβληθεί ο κόσμος. Κάθε χρόνο πεθαίνει ένας αριθμός ανθρώπων που ανήκουν στις ευπαθής ομάδες λόγω μιας γρίπης ή λόγω μιας ίωσης. Ωστόσο δεν δημοσιεύονται οι θάνατοι. Φέτος δημοσιεύονται όλοι που πιθανόν να ΜΗΝ είναι αριθμητικά περισσότεροι από τους προβλεπόμενους ετήσιους, και φέρνουν το πανικό.

    Το εμβόλιο εγώ το έκανα πριν μια βδομάδα όταν μου είπε ο γιατρός που με παρακολουθεί…δεν είμαι υπέρ του εμβολίου, αλλά κάντο για να μην έχω παρατράγουδα αν κολλήσεις και μία στις εκατό κάτι δεν μας πάει καλά.

    Αυτή τη στιγμή που γράφω, έχω δύο ανθρώπους στο σπίτι μου με τη «νέα γρίπη». Τη γυναίκα μου και το γιο μου. Το εμβόλιο αντιλαμβάνομαι πως είναι αποτελεσματικό μιας και εγώ…ακόμη δεν κόλλησα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν δεν είχαμε κάνει τον εργαστηριακό έλεγχο, ώστε να γνωρίζαμε τι ακριβώς έχουν, θα λέγαμε πως απλώς…κρυώσανε.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

    Φιλικά / Λουκάς

    Απάντηση

Σχολιάστε

