Λεξικό για τα 2 φύλα


Γυναικοελληνικό Λεξικό

– Ναι=Όχι.

– Όχι=Ναι.

– Ίσως=Όχι.

– Λυπάμαι=Θα σε κάνω εγώ να λυπηθείς σύντομα.

– Κάνε ό,τι θες=Θα μου το πληρώσεις αυτό αργότερα.

– Είναι δική σου η απόφαση=Η σωστή απόφαση θα έπρεπε να είναι εμφανής μέχρι τώρα.

– Πρέπει να μιλήσουμε=Πραγματικά το έχω ανάγκη να σε πεθάνω στην γκρίνια.

– Έχω ανοιχτή σχέση=Κοίτα, έρχεται σπίτι και με πηδάει ένας τύπος αυτό το διάστημα, αλλά δεν με θέλει με τίποτα για σχέση του, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα, μπορείς να με πηδήξεις κι εσύ.

– Είμαι open minded=Πρόκειται να σε ταράξω στο κέρατο.

– Δυσκολεύομαι, γιατί κάνω πιο εσωτερικές σχέσεις, ψάχνω ένα άλλου είδους δέσιμο=Το ‘χω κλείσει το μαγαζί.

– Όχι, δεν έχω τίποτα, ιδέα σου είναι=Τολμάς και ρωτάς κι από πάνω ηλίθιε τι έχω;

– Πρέπει να μάθουμε να επικοινωνούμε σωστά=Απλά συμφώνησε μαζί μου σ’ όλα.

– Γίνε επιτέλους λίγο ρομαντικός και σβήσε τα φώτα=Έχω κάνει κυτταρίτιδα/έχω πάρει τρία κιλά.

– Πιστεύεις ότι ο πισινός μου είναι μεγάλος;=Πες μου, ότι είμαι πιο σέξι από τη Μόνικα Μπελούτσι.

– Μόνο με εσένα το έχω κάνει αυτό=Μου έχουν βγει κάτι ενοχές ότι έχω ξεφύγει στο σεξ.

Ανδροελληνικό λεξικό

– Πεινάω=Πεινάω.

– Νυστάζω=Νυστάζω.

– Είμαι κουρασμένος=Είμαι κουρασμένος.

(σ.σ. Mέχρι εδώ, βλέπουμε ότι οι άντρες αυτό που λένε, αυτό εννοούν. Σ’ όλες τις υπόλοιπες εκφράσεις, εννοούν άλλο, αλλά τουλάχιστον, πάντα το ίδιο πράγμα).

– Θέλεις να πάμε σινεμά ένα βράδυ;= Θέλω να σε πηδήξω.

– Να πάμε για φαγητό ένα βράδυ να τα πούμε καλύτερα=Θέλω να σε πηδήξω.

– Μπορώ να σε παίρνω τηλέφωνο καμιά φορά;=Θέλω να σε πηδήξω.

– Θέλεις να χορέψουμε;=Θέλω να σε πηδήξω.

– Ωραίο φόρεμα!= Ωραίο στήθος/πισινός.

– Βαριέμαι=Μπορώ να σε πηδήξω;

– Σ´αγαπώ=Θέλω να σε πηδάω ό,τι ώρα θέλω.

.

Για περισσότερα «λήμματα» ανδροαγγλικού λεξικού δείτε εδώ

8 σχόλια (+add yours?)

  1. Savvina
    Νοέ. 19, 2009 @ 16:36:55

    Το λεξικό των αντρών είναι λίγο βαρύ…Καλό απόγευμα matriga.Φιλιά.

    Απάντηση

  2. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Νοέ. 19, 2009 @ 16:41:40

    Μεταξύ μας… είναι πιο ειλικρινείς οι άνδρες…Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Απάντηση

  3. ΕΛΕΝΑ
    Νοέ. 19, 2009 @ 17:15:25

    Γλαρένια μου δεν είναι θέμα ειλικρίνειας!Απλά στερούνται …. φαντασίας χα χα χα!Φιλιά!

    Απάντηση

  4. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Νοέ. 19, 2009 @ 17:34:55

    ΠΩ ΠΩ!!!ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΧΕ ΧΕ!!!ΣΑΣ ΚΑΚΟΛΟΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.

    Απάντηση

  5. matriga
    Νοέ. 19, 2009 @ 17:39:12

    Σαββίνα,χαχα χαΒλέπω είσαι πειραχτήρι σαν και μένα ;)Φιλάκια

    Απάντηση

  6. matriga
    Νοέ. 19, 2009 @ 17:39:55

    ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,κρύξε λόγια! lolΦιλάκια κοχυλένια

    Απάντηση

  7. matriga
    Νοέ. 19, 2009 @ 17:41:28

    Έλενα, καλή μου, εσύ είσαι πιο καυστική από τη Σαββίνα! χα χαΦιλιά και να τα πούμε!!! 😉

    Απάντηση

  8. matriga
    Νοέ. 19, 2009 @ 17:42:41

    Σκρουτζάκο μου,εσύ μην μας ακούς εμάς!Είμαστε πειραχτήρια, αλλά το ξέρεις καλά ότι χωρίς εσάς δεν κάνουμε!!Είσαι το καλύτερο παιδί και χαίρομαι που είσαι φίλος :))

    Απάντηση

Σχολιάστε

