Πόσο Άγγελος είσαι;


Τα καλά κορίτσια πάνε στον παράδεισο – τα κακά πάνε παντού. Εσύ που θέλεις να πας;
.

Ακολούθησε τον μελαχροινό άγγελο εδώ και δες πόσο Άγγελος είσαι 😉

Πάντως, το δικό μου αποτέλεσμα σ’ αυτό το τεστ προσωπικότητας ήταν:

«Είσαι ο τέλειος συνδυασμός: Λίγο από άγγελος και λίγο από διάβολος. Κάνεις ότι θέλεις…»

8 σχόλια (+add yours?)

  1. Σταλαγματιά
    Οκτ. 27, 2009 @ 00:46:26

    Με είπε Αγγελική :))))Ναι είμαι ένας πραγματικός άγγελος.Το φωτοστέφανο μου λείπει :)))ΦιλίΑναστασία

    Απάντηση

  2. Anonymous
    Οκτ. 27, 2009 @ 11:16:04

    sou estila mail kai gyrizei pisw.giati???

    Απάντηση

  3. matriga
    Οκτ. 27, 2009 @ 11:22:39

    Καλημέρα Αναστασία. Πράγματι είσαι ένας άγγελος! Να είσαι πάντα καλά 🙂

    Απάντηση

  4. matriga
    Οκτ. 27, 2009 @ 11:23:47

    Καλημέρα, Άγνωστε.Το e-mail μου είναι: shelllandblogspot@gmail.comΔεν ξέρω γιατί δεν έρχεται. Αν δεν σε κουράζει δοκίμασε πάλι.Ευχαριστώ

    Απάντηση

  5. Ανεμοδούρα
    Οκτ. 27, 2009 @ 15:59:40

    Κι εμένα Αγγελική με είπε και με στεναχώρησε λιγάκι… χεχεχε!Καλησπέρα Μαράκι 🙂

    Απάντηση

  6. Λίλα
    Οκτ. 27, 2009 @ 16:26:59

    Μαtriga μου κι εμένα το ίδιο με το δικό σου μου βγήκε! Την Πέμπτη πάω για tanga!!!!!

    Απάντηση

  7. AERIKO
    Οκτ. 28, 2009 @ 10:32:28

    Με εβγαλε ενα ΤΕΛΕΙΟ ΑΓΓΕΛΟ……ΟΟΟΟΟΟλλλλλλλλλλλεεεεεεεεε :))))))Αλλα καπου εχασα στο ονομα λολΚαλημερα σου!!!!

    Απάντηση

  8. Anonymous
    Mar 27, 2010 @ 00:39:04

    χαχαχα τα πιστευετε αυτα??????????????

    Απάντηση

Σχολιάστε

