Ο καρπερός δονητής!


Ένα ζευγάρι είναι παντρεμένο 20 χρόνια.

Όλο αυτό τον καιρό, κάθε φορά που κάνουν έρωτα, ο σύζυγος επιμένει να κλείνουν τα φώτα. Η γυναίκα, όμως, αισθανόμενη το γελοίον του πράγματος, αποφασίζει ένα βράδυ τρελού σεξ να ανάψει ξαφνικά το φως.

Το ανάβει, κοιτάει προς τα κάτω, βλέπει τον άντρα της να κρατάει έναν τεράστιο δονητή και τρελαίνεται:

– Βρε άχρηστε, ανίκανε, πώς μπορούσες να μου λες ψέματα τόσα χρόνια; Έχεις πολλές εξηγήσεις να δώσεις…

– Εγώ να σου εξηγήσω για το δονητή, εσύ θα μου εξηγήσεις για τα παιδιά;
15 Σχόλια (+add yours?)

  1. b|a|s|n\i/a
    Οκτ. 10, 2009 @ 21:51:27

    :)) χεχε! οέο; ;))πολύ καλό σου βράδυ!!

    Απάντηση

  2. Savvina
    Οκτ. 10, 2009 @ 22:21:02

    Καλά πολύ καλό….:))))))))))))))χαχαχαχαχαχαχαχαχαΚαλό σου βραδάκι φιλενάδα.Καλό Σ/Κ.

    Απάντηση

  3. Θανασης
    Οκτ. 10, 2009 @ 22:24:31

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    Απάντηση

  4. George
    Οκτ. 10, 2009 @ 22:26:25

    xexexexexexexexexexe νασαι καλά με έκανες και γέλασα!

    Απάντηση

  5. matriga
    Οκτ. 10, 2009 @ 22:31:26

    Basnia, με το οέο μου έφτιαξες τη διάθεση. Εγώ έχω κόσμο στο σπίτι και επειδή παίζουν χαρτιά, είπα να ρίξω μια ματιά στα blogs. Σου εύχομαι ένα σούπερ Σαββατόβραδο!

    Απάντηση

  6. matriga
    Οκτ. 10, 2009 @ 22:33:25

    Σαββίνα μου,τι κάνεις; Εμείς έχουμε φίλους στο σπίτι τώρα. Τι όμορφα που αισθάνομαι όταν βλέπω πως και εδώ μέσα είμαστε μια ωραία παρέα :))Πολλά κοχυλένια φιλάκια σε σένα και στο άνδρα της ζωής σου 😉

    Απάντηση

  7. matriga
    Οκτ. 10, 2009 @ 22:36:04

    Kαλέ μου Θανάση, χαίρομαι που γέλασες. Πάντα να χαμογελάς φίλε μου και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή!Πολλά φιλιά σε σένα και στη Έφη :))

    Απάντηση

  8. matriga
    Οκτ. 10, 2009 @ 22:39:58

    Κλούνευ… ουπς μου ξέφυγε George ;)Και γω γέλασα με το χιούμορ σου. Εσύ το προχώρησες το concept και πήρες ρούμι εσύ αντί Μartini. Είσαι φίρμα :))Kαλό και χαρούμενο σαββατόβραδυ

    Απάντηση

  9. mar9659
    Οκτ. 10, 2009 @ 23:15:33

    Παλύ καλό!!!χαχαχα!!Τέλειο!Να είσαι καλά!!φιλί γλυκό!!!και καλό σου σαβ/κο!

    Απάντηση

  10. Heliotypon
    Οκτ. 11, 2009 @ 09:19:03

    Τι το ήθελε το φως; Καλά δεν πέρναγε με το dildo και τον/τους γκόμενο(υς); Καμιά φορά η άγνοια μπορεί να είναι καλλίτερη…

    Απάντηση

  11. Betty's Cuisine
    Οκτ. 11, 2009 @ 09:47:44

    χαχαχα… καλό, πολύ καλό…ας πρόσεχε!

    Απάντηση

  12. korinoskilo
    Οκτ. 11, 2009 @ 10:18:46

    λοολοεο!!καλημερα

    Απάντηση

  13. Vasiliki Rimpa
    Οκτ. 11, 2009 @ 11:29:23

    χμ , εκτός ότι είναι πολύ καλό…αναρωτιέμαι πόσο περήφανη αισθανόταν όλο αυτό το χρονικό διάστημα …για τις…σκληρές…επιδόσεις του συζύγου!!!Κοχυλένια μου…ζωγράφισες και πάλι !!!

    Απάντηση

  14. KitsosMitsos
    Οκτ. 11, 2009 @ 13:16:31

    Χεχεχε! Αυτό θα πει κάνω τα στραβά μάτια!Καλησπέρα

    Απάντηση

  15. {.π.}
    Οκτ. 12, 2009 @ 09:59:04

    :)))…new arrival…xexe…have a nice day!h.u.g.Z.z & k.i.s.s.e.s

    Απάντηση

Σχολιάστε

