Ήμουν και γω θύμα της τρέλας SIMS στο fb


Καλά χθες τα είδα όλα, όταν έλαβα δεκάδες μηνύματα στο e-mail μου για μια ανάρτηση φωτογραφίας μου. Ήταν πολλα τα σχόλια που έκαναν άλλοι, όταν έλαβαν την ίδια ειδοποίηση, όπως και εγώ, ότι κάποια facebook friend μου έκανε tag μια φωτογραφία τους. Πατώντας πάνω στο link για να δω την φωτογραφία, δεν υπήρχε τίποτα, αφού μετά τα πολλά παράπονα η φίλη μου την είχε αφαιρέσει μαζί με τα σχόλια, αφού είχε συμβεί εν αγνοία της! Εγώ ήμουν τυχερή, που δεν συνεχίστηκαν τα μηνύματα, γιατί μέχρι τώρα δεν ήξερα πως να αντιδράσω.

Όμως, σήμερα διάβασα εδώ στο Pestaola.gr που είναι πάντα ενημερώμενο, για τη νέα τρέλα αυτή και σας παραπέμπω εκεί για τη επιπλέον σχετική ενημέρωση. Μην ανησυχήσετε, είναι πολύ πιθανό να συμβεί και σε σας!

2 σχόλια (+add yours?)

  1. anna
    Jun 05, 2010 @ 15:12:40

    paidia egw to katevasa apo to internet kai einai super! kai paizei kai teleia

    Απάντηση

Σχολιάστε

