Τα λιλά της Λίλας


award_kreativ_blogger

Το μωβ ανέκαθεν ήταν το χρώμα της. Με λιλά χρωμάτιζε και τα καλά και τα κακά. Σε λιλά παραπέμπει το όνομά της και λίγο από λιλά έχει μπει και στα μάτια της. Αυτά τα λιλά σκέφτηκε να μοιραστεί μαζί μας. Στο blog «Τα Λιλά της Λίλας« θα βρείτε αγαπημένα ταξίδια, αγαπημένα βιβλία, αλλά κυρίως αγαπημένες συνταγές. Συνταγές δικές της, αλλά και συνταγές φίλων, συνταγές γνωστών σεφ, αλλά και συνταγές αγνώστων. Πάνω απ’όλα όμως συνταγές φτιαγμένες με αγάπη και μεράκι.

Επισκεφτείτε την εδώ. Δεν κέρδισε τυχαία το βραβείο Kreativ Blogger, που μου πρόσφερε και μένα για το Shell-Land! Λίλα τα θερμά μου συγχαρητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ!

2 σχόλια (+add yours?)

  1. Λίλα
    Σεπτ. 24, 2009 @ 07:46:01

    Tέτοια μου κάνετε και θα συνεχίσω να βγάζω λόγους! Ευχαριστώ!

    Απάντηση

    • happyshelly
      Σεπτ. 24, 2009 @ 11:40:54

      Καλημέρα Λίλα μου!
      Άντε βρε κορίτσι μου, να δω και λόγο και τι άλλο!
      Γιατί καλύτεροι είναι αυτοί που βγάζουν λόγο; 😉
      Αξίζεις τη φιλία όλων μας γιατί είσαι ξεχωριστός άνθρωπος.
      Ευχαριστώ εγώ.
      Φιλιά πολλά!

      Απάντηση

Σχολιάστε

