Μωσαϊκό σοκολάτας


Η συνταγή είναι «παραγγελιά» από την Dreamer Angel. Τη γλύκα της να έχεις Αγγελική μου!

Υλικά:

350 γρ. μπισκότα πτι-μπερ
250 γρ. βούτυρο
1 κούπα ζάχαρη άχνη
60 γρ. κονιάκ
50 γρ. κακάο
2 αβγά
τρούφα σοκολάτας

Eκτέλεση:
Tεμαχίζουμε σε μικρά κομμάτια τα μπισκότα. Λιώνουμε το βούτυρο, κατεβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τη ζάχαρη, τα αβγά και το κακάο ανακατεύοντας συνεχώς. Όταν το μίγμα γίνει λείο, προσθέτουμε τα τεμαχισμένα μπισκότα που έχουμε ραντίσει με το κονιάκ και τα ανακατεύουμε μέχρι να καλυφθούν όλα με το μίγμα. Αδειάζουμε το μίγμα σε μακρόστενη φόρμα όπου έχουμε στρώσει μία μεμβράνη προκειμένου να ξεφορμάρουμε ευκολότερα το γλυκό. Γαρνίρουμε την επιφάνειά και περιφερειακά με τρούφα σοκολάτας.

18 σχόλια (+add yours?)

  1. jacki
    Σεπτ. 23, 2009 @ 09:20:53

    Εμείς αυτό το λέμε κορμό.. και από πάνω βάζουμε λιωμένη σε μπεν μαρί σοκολάτα…Σλουρπ..

    Απάντηση

  2. Sardanapalus
    Σεπτ. 23, 2009 @ 09:27:09

    Θα το δοκιμάσω αύριο το απόγευμα να το φτιάξω για έκπληξη στη γυναίκα μου. Ο Θεός να βάλει το χέρι του. 🙂

    Απάντηση

  3. Me_To_aSeToN_STo_XeRi
    Σεπτ. 23, 2009 @ 09:45:53

    Γκλουπ

    Απάντηση

  4. korinoskilo
    Σεπτ. 23, 2009 @ 10:12:45

    ανα βαλεις και ινδοκαρυδο μεσα …… δεν θα σου αφησω ουτε ψιχουλο :ρρρρρρρρκαλημερες

    Απάντηση

  5. Αστρο - Συμμορίτες
    Σεπτ. 23, 2009 @ 10:29:33

    Μας λίγωσες πρωί πρωί και μπήκε και ο Ηλιος στο Ζυγό, θα πάθουμε overdose!!Καλημέρα!

    Απάντηση

  6. ΦΩΤΕΙΝΗ
    Σεπτ. 23, 2009 @ 10:40:41

    ..Και την έψαχνα καιρό αυτή την συνταγή!Σε ευχαριστώ!

    Απάντηση

  7. Savvina
    Σεπτ. 23, 2009 @ 11:23:59

    Τι μας κάνεις πρωί πρωί?????Δεν μας λυπάσαι καθόλου!!!!Λάτρης της σοκολάτας και έχω πάθει ένα σοκ τώρα…Είσαι απίστευτη!!!!!Καλημερούδιαααααααααα φιλενάδα…

    Απάντηση

  8. D.Angel
    Σεπτ. 23, 2009 @ 13:26:49

    Είδες;;;;Κάτι ήξερα εγώ!!!Τι μαλεμπί και αηδίες!Σοκολάτα και πάσης Ελλάδος χα χα χαΦιλιά πολλά φιλενάδα!!!Ευχαριστώωωωωωωωωω

    Απάντηση

  9. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:24:29

    Αγγελική, εσένα περίμενα να σχολιάσεις για να μπω και γω στη σειρά ;)Να είσαι καλά!!!Φιλιά πολλά :))

    Απάντηση

  10. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:26:53

    Jacki Eίπαμε… Έλα κάτω εσύ και το σίγουρο είναι ότι θα τα πιούμε! Συναγωνισμό στα γλυκά και στη κουζίνα σας, εμείς εδώ κάτω δεν κάνουμε γιατί θα βγούμε δεύτεροι ;-)Aφού ξέρετε εκεί από καλή κουζίνα και καλή ζωή και μεις μόνο να αγχωνόμαστε lol

    Απάντηση

  11. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:28:42

    Sardanapalus Να το δοκιμάσω και αύριο βράδυ μου λες. Τέτοιους άνδρες θέλω να βλέπω εδώ! Προκομμένους και ερωτευμένους με τη γυναίκα τους. Μπράβο σου και τιμή σου :))

    Απάντηση

  12. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:30:43

    Σοφία, με το ασετόν στο χέρι..αλλά στα γλυκά είσαι πρώτη και συ! χα χα Θα έχεις καλό μεταβολισμό ;-)Έτσι και γω. Τρελαίνομαι για σοκολάτα!Φιλάκια xx

    Απάντηση

  13. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:32:00

    Έλενα, Ινδοκάρυδο θα βάλω ΄μόνο στο δικό σου ταψί, γιατί εγώ δεν το προτιμώ :-PΦιλάκια και καλησπέρες!!

    Απάντηση

  14. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:33:55

    Αστρο – Συμμορίτηκάντο μου σε παρακαλώ λιανά! Δηλαδή, με τον ήλιο στο Ζυγό θα παχύνουμε? lolΓιατί εγώ μπορεί να το πάθω όλον τον καιρό άμα τρώω λιχουδιές χα χα Φιλιά και σ' ευχαριστώ 😉

    Απάντηση

  15. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:36:38

    Φωτεινή,απορώ πως θα προλάβεις να το φτιάξεις με τα 6 blogs που έχεις χα χα Μπράβο σου κορίτσι μου. Είσαι πολύ δημιουργική :))

    Απάντηση

  16. matriga
    Σεπτ. 23, 2009 @ 14:38:36

    Σαββίνα μου,καλό απόγευμα.Είμαστε σοκολατολάτρεις!Τι να κάνουμε;;; χα χα Εσύ αυτόν τον καιρό κάνεις και πιο πολλές καύσεις από μας τους υπόλοιπους, οπότε δικαιούσαι δύο κομμάτια ;-)Φιλάκια πολλά!

    Απάντηση

  17. Betty's Cuisine
    Σεπτ. 23, 2009 @ 18:12:52

    ααα… η συνταγή μου !!! χρόνια την έφτιαχνα γιατί αρέσει πολύ στις κόρες μου, από τότε που έφυγαν όμως δεν την έχω ξαναφτιάξει, καλά που μου την θύμησες! θαύμα είναι η άτιμη!!!

    Απάντηση

  18. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Σεπτ. 23, 2009 @ 19:42:30

    ΠΩ ΠΩ!!!ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΓΩ.ΧΕ ΧΕ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.ΕΥΚΟΛΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    Απάντηση

Σχολιάστε

