Χαμογελαστή καλημέρα από δύο μπόμπιρες!


3 σχόλια (+add yours?)

  1. korinoskilo
    Σεπτ. 17, 2009 @ 08:27:09

    καλημεραααααμπορει να παριστανουν την ηλεκτρ σκουπα:Ρρρπαντως η καγκελοπορτα μου εκανε εντυπωση :/

    Απάντηση

  2. Θανασης
    Σεπτ. 17, 2009 @ 09:12:32

    ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΠΠΟΥ

    Απάντηση

  3. Εφη
    Σεπτ. 17, 2009 @ 10:00:47

    καλημερα και απο μια ευτυχισμενη γιαγια. εγω τα εισπρατω αυτα τα χαμογελα καθε πρωι πριν παω για δουλεια. απο τους δικους μου μπομπιρες που μου χαρισαν τα παιδια μου. ειναι τα πιο γλυκα χαμογελα και οι πιο ευχαριστες φωνουλες που ακουω και μου φτιαχνουν την διαθεση.

    Απάντηση

Σχολιάστε

