Συγνώμη αν δεν έχω απαντήσει σε σχόλιά σας


Mόλις πριν από λίγο διαπίστωσα πως στο gmail μου, έχουν βρεθεί στα ανεπιθύμητα πάρα πολλά μηνύματα που μου είχαν σταλεί, από τις 20 Αυγούστου και μετά. Συνολικά, βρήκα πως γύρω στα 200 μηνύματα, αφορούν στα σχόλια που είχα κάνει και τα παρακολουθούσα ή σε σχόλια που μου είχατε κάνει στο Shell-land ή στα άλλα 3 blogs της Παλαβιάρας. Είδατε γιατί δεν είναι εύκολο να έχεις πολλά blogs; Χαμός στο ίσιωμα! lol

Έτσι, εξηγείται γιατί τις τελευταίες μέρες νόμιζα πως με ξεχάσατε, επειδή δεν έβρισκα ακόμη και προσωπικά μηνύματα που περίμενα. Βέβαια, αφορμή για όλα αυτά ήταν τα σχόλια που μου είχε αφήσει o Disa. Ξέρετε, ο γνωστός… που έχει επισκεφτεί και πολλά φιλικά blogs και μας αφήνει σχόλια στα κινέζικα! Μας έχει ενημερώσει και ο Νικόλας – Άατον γι’ αυτό που συμβαίνει, αλλά προς το παρόν δεν βρίσκω σκόπιμο να κάνω έγκριση σχολίου πρώτα, όπως μας συνιστά. Θα κουράσει εσάς πρώτα και δεν θέλω να σας κάνω τη ζωή δύσκολη και με αυτά 😉

Που λέτε λοιπόν, μου άφησε κάποιο σχόλιο πάλι και πήγα να δω αν έχω και άλλα στα ανεπιθύμητα. Τσουπ, ήρθε και η αποκάλυψη: Eίδα πως μέσα στα spams βρίσκονται και τα δικά σας μηνήματα ή απαντήσεις σας σε σχόλιά μου.

Παιδιά, προσέξτε μήπως αυτό έχει συμβεί και σε σας, γιατί πολύ το φοβάμαι πως είναι πιθανόν να χάσουμε κάποια σημαντικά e-mails έτσι…
Σας φιλώ με κοχυλένια φιλιά

11 Σχόλια (+add yours?)

  1. jacki
    Σεπτ. 11, 2009 @ 16:48:41

    Ναι πολύ εκνευριστικό αυτό..Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί..Μα κι αυτοί οι κινέζοι φίλοι μας.. Έλεος.

    Απάντηση

  2. Ευρύνοος
    Σεπτ. 11, 2009 @ 17:13:42

    χαχαμην δίνεις σημασία..μιά χαρά είναι οι Κινέζοι..άσε κι αυτούς να λένε..μάστιγα έγιναν.. χαχα

    Απάντηση

  3. Ανεμοδούρα
    Σεπτ. 11, 2009 @ 17:20:44

    Αφού τα βρήκες πριν πεταχτούν πάλι καλά.Καλό Σ/Κ να έχεις :))

    Απάντηση

  4. D.Angel
    Σεπτ. 11, 2009 @ 17:53:54

    keep walkingΧα χα χα Φιλιά πολλά φιλενάς

    Απάντηση

  5. Anonymous
    Σεπτ. 11, 2009 @ 18:12:16

    Κοριτσια γεια σας,ειμαι η Φενια απο Μπραχαμι που τα λεγαμεπριν δυο περιπου χρονια εδω και ειχαμεκανει πολλες κουβεντες περι συνταγωνμαγειρικης κλπ.Δεν ξερω αν με θυμαστε καθολου…Ειμαι η καντηλαφτισσα στοναο του Αγ. Ιεροθεου στο Περιστερι !Τελος παντων.Σας ευχομαι καλη σεζον,καλη σχολικη χρονια για ταμικρα σας και αν βρισκω χρονοθα τα λεμε και παλιΠολλα πολλα φιλακια κουκλες

    Απάντηση

  6. Savvina
    Σεπτ. 11, 2009 @ 21:16:00

    Κοριτσάκι μην μασάς…Εμένα μου είχε μπεί στην αρχή του blog μου ένας αναγνώστης που είχε "πορνό" και με την βοήθεια του Osiri τα κατάφερα και τον διέγραψα.Κύκλος είναι και γυρνάει…Υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι μέσα σε αυτόν τον χώρο.Καλό βραδάκι.Φιλιά πολλά.

    Απάντηση

  7. Anonymous
    Σεπτ. 11, 2009 @ 21:29:53

    Οι καντηλαναφτισσες αγαπητα μου παιδια βλεπουν, κανουν παρεα και κουβεντιαζουνγια διαφορα θεματα με πορνοσταρ ποιοτικωνή μη ταινιων, μπορουν αραγε οι πορνοσταρ να προσεγγισουν με παρομοιο τροποκαντηλαναφτισσες?να ενα ερωτημα ακρως γυναικειας ψυχοσυνθεσης !

    Απάντηση

  8. ΝΑΪΑΔΑ
    Σεπτ. 11, 2009 @ 21:44:52

    τελικα αυτοι οι κιτρινιαρηδες παντου χωνονται…λες να βγαλω το ραβδακι να τους εξαφανισω…;τελος παντων αρκετους απο αυτους…η' εστω να τους κανω βατραχια…νεραιδενια φιλακια!!!

    Απάντηση

  9. korinoskilo
    Σεπτ. 14, 2009 @ 17:39:26

    στα ανεπυθ ε?!!!καλαααααααααααααααααα :Ρ

    Απάντηση

  10. EYH
    Σεπτ. 15, 2009 @ 23:36:44

    Μatriga, και σ΄εμένα είχε μπει αλλά διέγραψα τα σχόλιά του και δεν παρατήρησα κάτι άλλο παράξενο… Πρέπει να προσέχουμε πολύ τελικά!!!

    Απάντηση

  11. matriga
    Σεπτ. 16, 2009 @ 22:01:12

    Σας ευχαριστώ όλους σας για τα σχόλιό σας. Να έχετε ένα όμορφο βράδυ. Ακόμα ανοίγα τα e-mails μου! χα χα χαΆντε να δούμε πότε θα τελειώσω…@ Φένια απο ΜπραχαμιΚαλώς ήρθες, αλλά προσωπικά πριν δύο χρόνια δεν ήξερα τι είναι το blogging. Μάλλον μας μπέρδεψες :)Όσο για τις καντηλαναφτiσσες δεν έχω άποψη, αλλά δεν παύουν να είναι γυναίκες… Το μόνο που ξέρω είναι οι παρακάτω στίχοι:"Άλλη είναι η δουλειά του ναύτηκι άλλη του καντηλανάφτη…"

    Απάντηση

Σχολιάστε

