Στιγμές καθημερινής ευτυχίας


My angel Ευτυχία για μένα είναι να ζω τις μικρές καθημερινές στιγμές και να απολαμβάνω αυτά που μου αρέσουν. Το πιο σημαντικό όμως είναι να τα έχω καλά με τον εαυτό μου, για να έχω την εσωτερική μου γαλήνη…

Τρελαίνομαι για σοκολάτα και λατρεύω τα μωρά!

Η μικρή Ace είναι καταπληκτική, ακόμα και όταν ξυνίζει το μουτράκι της 🙂

Αυτό είναι ευτυχία! Να αποτυπώνεις το πρώτο χρόνο του μωρού σε 3 λεπτά. Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να το ζήσουμε αυτό κάποια στιγμή…

Chocolate ice cream
Παγωτό σοκολάτας κερασμένο από το φίλο μου πειρατή Osiri
Τον ευχαριστώ για την φιλία του, όπως και όλους εσάς που με παρακολουθείτε και με στηρίζετε. Σας κερνάω και γω με τη σειρά μου όλους, από ένα τέτοιο παγωτό 😉

Σχολιάστε

