Μαθήματα οικιακής οικονομίας… το καλό παράδειγμα


Να τι κτίζεις με το μισθό σου, αν κάνεις οικονομία.

…αυτό το σεμνό και ταπεινό σπιτάκι!
5 Σχόλια (+add yours?)

  1. jacki
    Σεπτ. 03, 2009 @ 15:13:43

    Ε ναι.. έχω κι εγώ ένα τέτοιο.. για τη Μπάρμπυ μου.ΤΙ ΛΕΜΕ?

    Απάντηση

  2. Sourgelo
    Σεπτ. 03, 2009 @ 15:38:50

    Εγώ πάλι ψάχνω ένα άντρα τέτοιο… Βοηθήστε με!Που θα βρω έναν που να το έχει στο Μαϊάμι;;; Ξέρετε; lol

    Απάντηση

  3. Ανεμοδούρα
    Σεπτ. 03, 2009 @ 16:22:56

    Σεμνό ναι, ταπεινό όχι!Καλησπέρα :)))

    Απάντηση

  4. ΕΛΕΝΑ
    Σεπτ. 03, 2009 @ 16:22:59

    Καλά, που πήγες και ανακάλυψες το … ένα από τα σπίτια μου??Δεν έμπαινες μέσα να σε κεράσω κάτι??

    Απάντηση

  5. korinoskilo
    Σεπτ. 04, 2009 @ 08:16:03

    σιγα το τσαντιρι :ρρρρρρρρρρρρρκαλημερες

    Απάντηση

Σχολιάστε

