Μακάρι να ήμουνα το τζίνι σας!


Σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους εσάς για τη θερμές ευχές σας και τη φιλική συμπεριφορά σας! Κάνατε και δω την επίσκεψή σας, χωρίς να υπάρχουν εγγυήσεις ότι θα βλέπατε κάτι διαφορετικό και μου ευχηθήκατε "απλόχερα" τα καλύτερα για το νέο μου blog. Maria's genie

Ειλικρινά, με κάνατε να αισθανθώ ότι πράγματι, εκτός από το μεράκι μου που με έκανε να φτιάξω ένα διαφορετικό blog για να καλύψω μια ακόμη πλευρά μου – αλλά και γιατί με συναρπάζει και η δημιουργία ενός νέου blog- αξίζει να είμαι μαζί σας, γιατί εισπράττω

πιο πολλά από σας, από αυτά που δίνω εδώ.

Έτσι λοιπόν, ένιωσα την ανάγκη να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και να σας ευχηθώ στον καθένα ξεχωριστά, να φτάσει γρήγορα η ώρα που αρκετές κρυφές επιθυμίες, απ’ αυτές που ενσωματώνετε κάθε βράδυ στην προσευχή σας, να βρουν το δρόμο της υλοποίησης!

Σας αφιερώνω αυτό το τραγούδι…

Love is the answer

Το τζίνι σας! 😉

2 σχόλια (+add yours?)

  1. jacki
    Σεπτ. 02, 2009 @ 08:49:43

    Δε σε προλαβαίνω..
    Καλέ τι γύρος και φαγητά είναι αυτά που βάζεις.
    Να με κολάσεις θέλεις.

    Απάντηση

  2. happyshelly
    Σεπτ. 02, 2009 @ 10:22:18

    Jacki μου, καλημέρα! Πρωϊνή πρωϊνή σε βρίσκω 😉

    Απάντηση

Σχολιάστε

