6 από τα πράγματα που αντιπαθώ (Room 101)


I dislike everything fake, people that pretend and liars.
I don’t like war.
I don’t like racism; sexism.
I don’t like viruses, especially the ones that find their way to my computer.
I don’t like violence at all.
I don’t like hearing people popping bubbles with their chewing gum.

12 σχόλια (+add yours?)

  1. Osiris
    Αυγ. 28, 2009 @ 07:00:11

    Καλημέρα Happy Shelly.

    Σου εύχομαι να έχεις τα καλύτερα posts και τα καλύτερα comments στο καινούριο σου blog.
    Θα σου κάνω δώρο τρείς πειρατικές καρδούλες για το καλωσόρισμα. ♥ ♥ ♥

    Πολλά φιλιά

    Απάντηση

  2. happyshelly
    Αυγ. 28, 2009 @ 10:13:22

    Καλημέρα αγαπημένε πειρατή.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!! Είσαι ο πρώτος επισκέπτης και πιστεύω και γουρλής. Καταπληκτικό το δώρο σου και σ’ ευχαριστώ.

    Ελπίζω να σε έχω και δω ως σχολιαστή, γιατί θα έχω ελπίδες για super σχόλια 😉

    Κοχυλένια φιλάκια

    Απάντηση

  3. jacki
    Αυγ. 28, 2009 @ 19:45:42

    Μεγειες μεγειές.

    Καλά κάνεις και δε σου αρέσουν αυτά.
    Μια απορία μόνο.
    Οι τσιχλόφουσκες τι σε ενόχλησαν καλέ 🙂

    Άντε καλοτάξιδο.

    Απάντηση

    • happyshelly
      Αυγ. 28, 2009 @ 20:02:12

      Jacki μου, καλώς ήρθες και δω!
      Τα εγκαίνια θα τα κάνω με μια ανάρτηση στο shell-land,
      αλλά ενημερώνω πρώτα αυτούς που θεωρώ φίλους
      και τους έχω στα αγαπημένα μου και εδώ.
      Εσύ ξέρεις πως σε βλέπω νομίζω τώρα πια…

      Όσο για την απορία σου:
      Έβαλα 2 φορές ότι απευχθάνομαι τον πόλεμο και ήθελα λίγο να το
      ελαφρύνω σαν και μένα 😉
      Άλλωστε αυτό που κουβαλάω μαζί μου πάντα είναι η τρέλα.
      Αλλιώς τι Παλαβιάρα θα ήμουν;
      Δεν μου αρέσει πάντως να κάνει πολύ θόρυβο η τσιχλόφουσκα lol

      Eυχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου 🙂

      Κοχυλένια φιλιά

      Απάντηση

  4. Στράτος
    Αυγ. 28, 2009 @ 20:03:09

    Καλή αρχή στο καινούργιο σου blog. Tα καλά δεν τα κρατάμε κρυφά χαχαχα. Πολλά φιλιά και θα τα λέμε και απ΄εδώ!!

    Απάντηση

  5. stratos o ψήστης
    Αυγ. 28, 2009 @ 20:09:19

    Δεν πιστεύω να έκανα γκάφα και να είναι μόνο για ορισμένους. Αν έκανα ζητώ συγνώμη.

    Απάντηση

    • happyshelly
      Αυγ. 28, 2009 @ 21:33:57

      Στράτο μου, καλησπέρα. Μα τι λες;; Είναι δυνατόν να μην θέλω και όλους τους φίλους εδώ;
      Aκόμη περισσότερο δε γι’ αυτούς που με τιμήσανε μέχρι σήμερα; Φυσικά καλοδεχούμενοι
      είναι όλοι, μα εσείς περισσότερο.
      Δεν έκανα ακόμη εγκαίνια εδώ. Θα βάλω ανάρτηση, απλά το αναφέρω στο πάνω μέρος του
      shell-land και όταν αφήνω κάποιο σχόλιο. Δεν έχω όμως τη διάθεση να σας κουράσω
      με τα πολλά μου blogs…. Εδώ δεν θα με βλέπετε να βάζω καθημερινά ανάρτηση
      και το ύφος θα είναι λιγότερο προσωπικό και πιο «κυριλέ»! Τρομάρα μου 😉
      Φιλιά πολλά και να αναμένεται ανάρτηση για δω στο shell-land

      Kαλό Σ/Κ!

      Απάντηση

  6. Αngel
    Αυγ. 28, 2009 @ 21:22:06

    Με το δεξίιιιιιιι
    Χα χα χα χα
    Καλή επιτυχία κοριτσάκι!
    Τα φιλιά μου
    Είσαι γιού χου λέμε!!!
    Χα χα χα χα χα

    Απάντηση

    • happyshelly
      Αυγ. 28, 2009 @ 23:42:09

      Αγγελική μου, τα έχω χαμένα! Ή τα έχασα ή με ματιάσανε lol
      Δεν ξέρω που μου πάνε τα 4 εδώ και ήθελα τρομάρα και 6 blog! τσ τσ
      Καλά δεν ήμουνα στο blogspot? Εδώ τα βρήκα σκούρα…

      Τα έκανα θάλασσα και έχασα το σεντούκι μου με τα πράγματα που αντιπαθούσα.
      Τώρα το ξαναέφτιαξα σε άλλη ανάρτηση, αλλά δεν φαίνονται όσοι έπαιξαν.

      Ευχαριστώ πολύ που ήρθες! Έχει γέλιο η υπόθεση χα χα χα

      Απάντηση

  7. happyshelly
    Αυγ. 28, 2009 @ 23:45:24

    Σημείωση προς όλους εσάς:

    Δεν το έχω το χάρισμα εδώ!!

    Σας ζητώ συγνώμη επειδή κατά λάθος χάλασα το link με το σεντούκι και δεν φαίνεται το πόσοι από σας παίξατε και που!!
    Πάει το σεντούκι… Μήπως το πήρε πειρατής;; χα χα

    Τα ξαναέγραψα με το χέρι τα 6 πράγματα που είχα μέσα στο σεντούκι και το ξαναέβαλα σε νέα ανάρτηση πιο πάνω.

    Και αρχάρια και στραβάδι!
    Που πας ρε Καραμήτρο χωρίς εφόδια;; lol
    Που θα μου πάει θα μάθω 😉

    Καλό Σ/Κ

    Απάντηση

  8. Αngel
    Αυγ. 29, 2009 @ 13:30:02

    Αφού τα γραψες μόνη σου γιατί δεν το πετάς το σεντουκάκι στη θάλασσα;;;;Αχρηστο είναι τώρα!Χα χα χα
    Αστειεύομαι!
    Φιλια πολλάααααα

    Απάντηση

  9. happyshelly
    Αυγ. 29, 2009 @ 23:26:58

    Έλα μου ντε! Μαζόχα είμαι χα χα

    Καλό Σαββατόβραδο!! :))

    Απάντηση

Σχολιάστε

