Προσεχώς μαζί σας και από δω!


Αγαπητοί φίλοι bloggers και μη,

Στην αγαπημένη μας μπλογκόσφαιρα βρίσκομαι από τον Οκτώβριο του 2008 μέσω του blogger. Είπα λοιπόν να ανοίξω και ένα νέο blog στο wordpress για να μαθαίνω/ομαι και εδώ! lol

Aκόμη δεν έτοιμη για να ξεκινήσω εδώ, επειδή δεν έχω ακόμη διαμορφώσει το layout του HappyShelly. Όμως, μέχρι να κάνω τα εγκαίνια στο νέο μου blog, σας προτείνω να επισκεφτείτε τα άλλα μου blogs:

Shell-land
shell-land-en
Μια Παλαβιάρα
Μια Σουρλουλού
Αλλοπαρμένη

4 σχόλια (+add yours?)

  1. ευρύνοος
    Αυγ. 28, 2009 @ 17:09:08

    Καλή αρχή κι εδώ..

    (ελπίζω να μην ανακαλύψει οτι έχει μπλόγκς και η pathfinder)

    χαχαχαχα

    γειά σου φιλαράκι!!

    Απάντηση

  2. ευρύνοος
    Αυγ. 28, 2009 @ 17:10:31

    πατώντας λάθος μειλ πρίν, με έβγαλε με αυτή την φάτσα..

    δείτε την κανονική μου τώρα 🙂

    Απάντηση

  3. happyshelly
    Αυγ. 28, 2009 @ 17:27:56

    χα χα χα
    Πλάκα έχεις Τάσο μου.
    Ο Con μου είπε πως υπάρχουν και άλλα πολλά,
    αλλά τρέμει στην ιδέα πως μπορεί να κάνω και άλλο
    και δεν μου λέει ποια είναι! lol

    Μη φοβάσαι εδώ θα είμαι μόνο για διαφοροποίηση.
    Όλη την «κουλτούρα» μου θα την εναποθέσω εδώ 😛

    Προσεχώς τα εγκαίνια!

    Κοχυλένια φιλιά

    Απάντηση

  4. ΤΟ ΑΤΟΜΟ
    Αυγ. 31, 2009 @ 21:26:21

    καλορίζικο !!!
    και σ’ανώτερα, να τα εκατοστήσεις…

    αλήθεια το ξέρεις ότι έχει και στο pathfinder blogs και αλλού??
    ρώτα τον Con να σε φωτίσει, τι τον έχεις εκεί?

    Απάντηση

Σχολιάστε

