Πήγασος


Ένα σύμβολο με πολύπλευρο συμβολισμό. Λέτε γι’ αυτό να μου αρέσει ιδιαίτερα. Είμαι πολυδιάστατη και γω σαν Διδυμάκι.

Ο Πήγασος συμβολίζει…

  • Τη μυθολογία
  • Την ποιητική μεγαλοφυΐα
  • Την έμπνευση για την καλλιτεχνική δημιουργία
  • Τις ηρωικές πράξεις και την δύναμη
  • Τον αγγελιοφόρο του Θεού
  • Την εξιδανικευμένη φαντασία, η οποία μπορεί να εξυψώσει τον άνθρωπο
  • Την ελευθερία

Παράκληση: Μοιραστείτε μαζί μας τις γνώσεις σας για τον Πήγασο.

1 σχόλιο (+add yours?)

  1. dreamer-angel
    Jun 16, 2009 @ 23:35:56

    http://dreamer-angela.blogspot.com/2007/10/blog-post_2773.htmlΔεν επέλεξα τυχαία να τον έχω επάνω μου σε ταττοο!Το έψαξα πριν το κάνω, μόνο που εγώ τον έχω σαν φτερωτό μονόκερο οπότε για μένα έχει διπλή σημασία!http://dreamer-angela.blogspot.com/2007/10/blog-post_7829.htmlΚαλό σου βράδυ φιλενάδα!Νυστάζωωωωωωωω

    Απάντηση

Σχολιάστε

